ФК Барселона и Nike одлучија повторно да му оддадат почит на Коби Брајант со тоа што го заменија познатото лого на американската мултинационална компанија „Swoosh“ со „Kobe Sheath“. Ова е дел од соработката на брендот помеѓу НБА легендата и ФК Барселона, која се роди од заедничка спортска култура.
Соработката ќе трае три сезони, до 2027/28 година, и ќе има за цел да ја одбележи љубовта на кошаркарската ѕвезда кон фудбалот, а особено кон стилот и филозофијата на ФК Барселона.
Врската помеѓу Барса и Коби Брајант датира од далечно време. НБА ѕвездата беше навивач на клубот и можеше да се сретне со членови на клубот и играчи од првиот тим во многу наврати, како за време на посетите на Барселона, така и за време на патувањето на тимот во Соединетите Американски Држави.
🟡🟣 El FC Barcelona anuncia su segunda camiseta asociada con la marca Kobe Bryant de la mano de Nike pic.twitter.com/SNACatjOAU
— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) July 29, 2025
Вториот дрес на ФК Барселона за новата сезона е достапен во веќе познатата и препознатлива златна боја со детали од персиска виолетова и црна боја, инспирирани од класичните бои на тимовите за кои играше Коби.
Дресот има текстура од змиска кожа во брилијантен силиконски 3D релјеф кој е нанесен и на грбот. Логото на Spotify се појавува во црна боја и е центриран на градите, додека логото на Ambilight се појавува на левиот ракав на машкиот дрес, а логото на Bimbo на женскиот дрес, и двата исто така во црна боја.
Шорцевите се црни со детали од персиска виолетова и текстурирана контура од змиска кожа, референца на алтер егото на Коби, „Црната Мамба“. Грбот на ФК Барселона се наоѓа на левата нога, а знакот на десната нога со бројот на играчот на врвот е во тимско злато. Чорапите се црни со натпис „Barca“ во виолетова боја.