📷Donkervoort го претстави последниот модел со мотор на Audi

од Vladimir Zorba
12 прегледи

Холандскиот одговор на слично дизајнираните двоседи потпишан од британската компанија Caterham веќе нема да се нуди во комбинација со познатиот 2,5-литарски турбо бензински мотор на Audi.

Малата холандска автомобилска компанија Donkervoort, каде од 1978 година рачно склопуваше лесни спортски двоседи, во своите екстравагантни модели користеше Ford мотори, кои беа заменети со мотори на Audi од крајот на деведесеттите.

На почетокот на соработката со Audi, одговорот на Donkervoort на слично замислените модели на британскиот Caterham беше придвижуван од 1,8-литарски четирицилиндричен турбопетрол, кој во 2011 година отстапи место на многу поголем и помоќен 2,5-литарски мотор со пет цилиндри кои неодамна беа инсталирани во најмоќната верзија во Инголштад на пензионираниот модел ТТ, но сепак го инсталираат во моделот RS3.

Последниот Donkervoort со мотор на Audi се крие зад името F22 Final Five, а 5-цилиндричниот мотор во овој случај развива 500 КС и 640 Nm максимален вртежен момент и тежи само 716 килограми, па не е чудно што карбонската каросерија со подвижни покривни панели од местo до „стотка“ тигнува за 2,5 секунди и развива 290 km/h. Рачен менувач со 5 брзини е одговорен за пренос на силата на задната оска, која е потпомогната од механичко ограничено блокирање на диференцијалот.

F22 Final Five е почестен и со полесни карбон-керамички сопирачки скриени зад комбинација од карбонски бандажи од 18 и 19 инчи, а целокупното намалување на тежината беше помогнато од титаниумскиот издувен систем кој завршува пред задното десно тркало.

Во Donkervoort открија дека нема наскоро да се откажат од моторот со внатрешно согорување, но не открија кој мотор ќе го замени 2,5-литарскиот 5-цилиндричен TFSI на Audi. За F22 Final Five бараат 315.000 евра, а ќе го направат во (очекувано) само пет примероци.

Слични содржини