📷Гвинет никогаш не изгледала подобро: Актерката доминира во новата кампања на Saint Laurent

од Vladimir Zorba
22 прегледи

Откако изминатата деценија ја посвети на градењето на својата деловна империја, Goop, Гвинет Палтроу триумфално се враќа на сцената на високата мода. Фотографиран е од Дејвид Симс, додека креативниот правец му припадна на Ентони Вакарело. Saint Laurent неодамна објави дека оскаровката стана заштитно лице на нивната кампања за пролет/лето 2025 година, враќајќи ја нејзината препознатлива елеганција и модерна софистицираност во центарот на вниманието.

Придружните портрети од кампањата ја прикажуваат Палтроу во серија впечатливи монохроматски комбинации. Посебно се издвојува oversized костумот, црна кожна јакна со ремен и сако на YSL од Saharienne во сјајна јагнешка кожа, во комбинација со очила во облик на мачка. Секое парче го отсликува мајсторството на француската модна куќа во кроењето силуети, со примеси на извонредна естетика.

Иако Палтроу беше заштитно лице на нејзината модна линија G. Label, која е дел од брендот Goop, оваа кампања го означува нејзиното враќање на поддршка од висок профил. Таа последен пат беше заштитно лице на кампањите за Coach и Tod’s во доцните 2000-ти, заедно со соработките за убавина со Estée Lauder и Xeomin.

Колекцијата Saint Laurent пролет/лето 2025 година, претставена на модната недела во Париз, ја слави суштината на жената Saint Laurent: сложена, независна и хедонистичка.

Враќањето на Палтроу кон манекенството совршено ја доловува двојноста на современата женственост рефлектирана во колекцијата – моќна, но сензуална; структурирани, а сепак течни. Нејзиниот непобитен стил совршено ги доловува темите на заведувањето и безвременската софистицираност, зацврстувајќи го нејзиниот статус на културна икона.

Слични содржини