Иако не е целосно развиен од групацијата Фолксваген, Фелиција беше првата Шкода што имаше корист од германското инженерско знаење.
Лансиран во 1994 година како замена за Фаворит, остана во продажба до доаѓањето на Фабија на почетокот на новиот милениум. Во текот на шестгодишното производство, малиот хечбек беше понуден во неколку стилови на каросерија, вклучувајќи и пикап.
Токму оваа верзија го роди необичниот Фелиција Фан, од кој беа произведени само 4.216 примероци.
Промовиран во тоа време како возило за слободно време, Фелиција Фан имаше уникатно решение – лизгачка задна преграда зад предните седишта.
Кога се поместуваше наназад, создаваше простор за две дополнителни задни седишта, а сепак оставаше простор за багаж. Патниците што седеа во отворениот заден дел беа заштитени со покрив од ткаенина.
Шкода исто така вгради заден спојлер, а сите единици беа обоени во светло жолта боја, додека купувачите можеа да додадат допир на индивидуалност со зелени или портокалови детали на некои панели на каросеријата.
Шкода сега го оживеа овој весел мал пикап, но во модернизирана верзија, како дигитален концепт.
Уникатниот проект е дел од серијата на чешкиот бренд наречена „Иконите добиваат нов изглед“, во која веќе беше претставен Фаворит.
Францускиот дизајнер Жулиен Петисањер го реинтерпретираше моделот користејќи го дизајнерскиот правец „Modern Solid“ на Шкода, давајќи му на минијатурниот пикап современ изглед, но задржувајќи го духот на деведесеттите години.
Неговата визија носи „опуштена атмосфера на плажа“, а тој го создаде и ентериерот.
Секако, за 2025 година, во кабината доминираат екрани, но масивната контролна табла потсетува на робусните CRT монитори од минатото.
Дозата на носталгија е дополнително нагласена со графики инспирирани од видео игрите со кои многумина од нас пораснаа.
За разлика од оригиналот, преродената Felicia Fun е двосед, откако го отфрли распоредот 2+2 од својот претходник во корист на дополнителен простор за товар.
Сепак, тоа е интересен експеримент, иако виртуелен. Во денешната автомобилска индустрија, каде што финансиските аналитичари донесуваат клучни одлуки, малку е веројатно дека VW Group некогаш ќе одобри друг пикап толку разигран.
Шкода не произведе пикап откако Фелиција беше прекината од производството. Во 2010-тите, компанијата размислуваше за сопствена верзија на Амарок, но проектот никогаш не се реализираше.
Меѓутоа, претходно оваа година, учениците од нивното стручно училиште го трансформираа Суперб, водечкиот модел на брендот, во уникатен пикап со необични врати и лизгачка задна врата дизајнирана за носачи за велосипеди.