📷Legendary Garage R33 Nissan GT-R со повеќе од 800 КС

од Vladimir Zorba
6 прегледи

Во минатото имаше многу специјални верзии на Nissan GT-R, а на љубителите на генерацијата R33 би требало да им се допадне проектот од Австралија.

Тоа е една од 87-те примероци на шасијата R33 N1, која е малку полесна, моторот е подготвен за трки, дизајнерските елементи се позајмени од моделот 400R, додека нема ABS. Го придвижува моторот RB26, кој е подесен на повеќе од 800 КС.

Автомобилот е проект на австралискиот тјунер Ендрју Ханасон и неговиот тим од Legendary Garage, на кој работат три години. Тоа е всушност N1, кој ги доби оригиналните браници од моделот 400R, прагови и дифузор, а хаубата со отворите за вентилација и карбонското задно крило се исто така оригинални.

Секој N1 беше обоен во бела боја QM1 што го карактеризира автомобилот на фотографиите, а Ханасон дури и набави тркала со пет краци Rays Nismo LM1 GT1, кои ги украси со сини акценти.

Што се однесува до моторот, тој го има оригиналниот N1 блок, но му е дадена „кована“ внатрешност, односно делови од резервни брендови како HKS и PRP. Затоа под хаубата има два помоќни турбополначи, поголем интеркулер и титаниумски вентили.

Нема детали за перформансите, но познато е дека стандардниот R33 од 0 до 100 km/h забрзува за 5,4 секунди и достигнува максимални 251 km/h. Сепак, автомобилот на Ханасон е дефинитивно побрз.

R33 беше првиот сериски автомобил кој заврши круг на Нирбургринг за помалку од осум минути. Сепак, споменатите модификации треба да го доближат до времето на модерниот модел R35.

Внатре се оригиналните 400R предни седишта, воланот и патосниците.

Автомобилот ќе биде понуден на продажба во наредниот период.

Слични содржини