📸🎥Оживувањето на Ford Escort MK1 RS има висока цена

од Vladimir Zorba
10 прегледи

Првата генерација на Ford Escort RS е вистинска легенда, не само меѓу љубителите на релито, а 50 години по завршувањето на производството на оваа генерација, моделот воскресна. Ова е благодарение на специјализираната компанија Boreham Motorworks која објави дека „го продолжува производството“ – серија од само 150 автомобили кои ќе добијат броеви на шасија одобрени од Ford. Новата верзија на автомобилот има мотор кој работи на 10.000 вртежи во минута – нешто што беше невозможно за оригиналот, но сепак автомобилот е блиску до него.

Формите на каросеријата се „верни на ерата“, нема модерни аеродинамички решенија, а лентата на вратата е иста како и автомобилите на Alan Mann Racing од времето на првата генерација на моделот.

Во споредба со оригиналот, панелите на каросеријата се совршено усогласени – благодарение на ласерското скенирање, CAD системите и модерното производство – со телото и шасијата направени од челик. Најважните места се засилени, а поединечните елементи се направени од јаглеродни влакна: капакот на моторот, багажникот и поединечни елементи во внатрешноста. Целта е тежината на автомобилот да се задржи на 800 килограми, што е еднакво на една третина од тежината на модерен спортски седан со такви слични карактеристики.

А важен дел од овие карактеристики се должи на моторот, со тоа што Boreham Motorworks ви дава избор од два мотори. Помоќниот е 2,1-литарски 4-цилиндричен мотор со две надземни брегасти вратила и моќност од 300 коњски сили, кој работи на споменатите 10.000 вртежи во минута. За разлика од оригиналот, сепак, овде вбризгувањето на горивото го контролира компјутер, а моторот ја движи задната оска преку 5-брзински мануелен менувач.

Другиот мотор е попознат на верните фанови на Escort RS, но исто така е ревидиран со одредени подобрувања – неговиот волумен е зголемен на 1,8 литри, доби систем за директно вбризгување гориво и има моќност од речиси 185 коњски сили, вртејќи до 9000 вртежи во минута. Тука повторно моторот ги придвижува задните тркала, но менувачот е 4-брзински.

Автомобилите на Boreham Motorworks имаат диференцијал со ограничено лизгање, но немаат серво волан, контрола на тракцијата, ABS сопирачки, па дури и без сила на сопирачките. Целта е автомобилот да биде физички тежок за возење плус „контролирано подуправување“.

И конечно, лошиот дел – само 150 автомобили, за кои листата на чекање е неверојатно долга и секако, цената која започнува од 295.000 фунти. Првите склопени автомобили ќе бидат прикажани во средината на следната година, а испораките до клиентите започнуваат во третиот квартал на 2025 година.

Слични содржини