Иако пазарот очигледно ги фаворизира сеприсутните SUV модели, Citroen одлучи да ги измеша работите и да понуди нешто поинакво! Ова е концептот ELO, миниван со кој францускиот бренд сака да ја врати неодамна многу популарната форма на каросерија. И покрај фактот дека креаторите на брендот Stellantis сакаа да понудат исклучително разновидна студија и XXL просторна понуда, должината е компактна и изнесува 4,10 метри.
Слаткиот ELO има практично „кубична“ форма од 1,70 метри висока со модерни тркала поставени во самите агли на каросеријата. Ова им даде на дизајнерите дополнителен простор за креативни решенија, но и простор во кабина што е сè друго освен обична!

Фото: Citroen
Имагинацијата, која никогаш не била проблем за креаторите на брендот Citroen, е потврдена и со иновативни решенија како што се лизгачките врати. Прогресивниот дизајн е потврден и со големите стаклени површини, додека кабината е целосно модуларна. Според соопштението за медиумите и фотографиите, може да се сместат четири или шест патници, а за да се избегне монотонијата и класичните решенија, возачката позиција е сместена во средината.

Фото: Citroen
Не помалку интересно е што предното седиште ротира така што просторот, доколку е потребно, може да се користи за други намени. Задниот дел може да се претвори во простор за спиење благодарение на практичните надувувачки душеци, а Citroen ја буди имагинацијата и со екран што го претвора концептот ELO во мобилно кино. Концептот ELO, се разбира, користи целосно електричен погон.
Citroen наведува дека ELO официјално ќе дебитира на Саемот за автомобили во Брисел на почетокот на 2026 година. Студијата ELO моментално не е планирана за сериско производство, но во иднина сличен модел би можел да се позиционира помеѓу добро познатите адути, тандемите C3 и C3 Aircross.