Резултатот од приказната што обновената италијанска автомобилска компанија De Tomaso ја започна пред шест години е извонредниот суперспортски двосед P72, а одличен потсетник на шеесеттите години што веројатно му се допаѓа на Pagani ќе стигне до своите први клиенти оваа година.
По неколку несакани паузи предизвикани од финансиски бродоломи, легендарната италијанска автомобилска компанија De Tomaso, основана во 1959 година од Аргентинецот Алехандро де Томасо, се врати на сцената во 2019 година, претставувајќи го прототипот P72 на јавноста, со кој De Tomaso го најави своето враќање на светската сцена.
Шест години подоцна, прототипот P72, чија ниска каросерија најмногу потсетува на тркачките автомобили што се натпреваруваа на трки на издржливост во 1960-тите, стигна до сериска верзија, а атрактивниот двосед супер спортски автомобил (инспириран од De Tomaso P70 од 1965 година) ќе стигне до своите први клиенти во втората половина од годината.
De Tomaso сè уште не објави колку примероци од P72 ќе бидат понудени. Тие не ја објавија цената (што не е особено важно во светот на суперспортските автомобили), но со презентацијата на производственото издание, кое визуелно минимално отстапува од концептот, открија дека P72 е напојуван од централно поставен 5-литарски V8 мотор потпомогнат од механички компресор.
Дериватот на Ford, кој исто така беше модифициран од познатата американска компанија за тјунинг Roush, развива нешто повеќе од 700 коњски сили и 819 Nm максимален вртежен момент, а 6-степенскиот мануелен менувач е одговорен за пренесување на моќноста на задната оска. Покрај потенцијалот на моторот, перформансите (кои сè уште не се објавени) се поткрепени и од фактот дека под лесните карбонски панели на каросеријата е скриена лесна карбонска шасија.
Намерно „ослободен“ од трендовските телевизори во кабината (која е обложена со комбинација од јаглерод, кожа и алуминиум), P72 е подобрен со повеќекратно прилагодлива суспензија скриена зад бандажи дизајнирани по бандажите што го красеа претходно споменатиот P70, и сè заедно ќе им се допадне на возачите кои преферираат звук, механика, аналогија и задоволство од самото возење.