DS бара начини да започне со производство на концептот SM Tribute.
SM Tribute беше дизајниран како концепт, но за да си ги олесни работите, DS користеше постоечки производни делови од друга марка на Stellantis, Maserati. Тоа не е изненадувачки бидејќи оригиналниот Citroen SM го следеше истиот пат, усвојувајќи ја платформата на Maserati и V6 моторот, додека каросеријата и хидрауличните пружини се од француско производство.
Сега DS бара начини да го произведе концептот во ограничен број, потврди шефот на дизајнот Тиери Метроз за Top Gear. Тој рече дека ќе се користи платформата на Maserati Granturismo, а дури концептот претходно доби и шофершајбна Granturismo.
Тој тврди дека зад оваа идеја стојат шефот на Stellantis, Карлос Таварес и првиот човек на DS, Оливие Франсоа, но под услов таа да донесе профит. Сега треба да се одреди соодветна цена која би привлекла одреден број купувачи, но и би ги покривала производствените трошоци.
Во светот на хиперавтомобилите, бројката помеѓу 50 и 200 примероци е оптимална, бидејќи многу рачно изработени 3Д делови може да се користат наместо да се инвестира во скапа опрема.
Тоа ќе биде скап колекционерски предмет. Метроз одговори на прашањето дали автомобилот ќе има електричен погон или мотор со внатрешно согорување, а тој одговори дека „кога ќе купите автомобил од милион евра, тогаш не сакате електричен погон“.
Затоа, потенцијалните купувачи можат да го очекуваат 3.0-литарскиот V6 турбо мотор Nettuno на Maserati, кој ќе развива најмалку 538 КС. Оригиналниот SM имаше погон на предните тркала, но Maserati сега има погон на четири тркала.
Кога концептот беше претставен, беше кажано дека некои од неговите дизајнерски карактеристики ќе бидат дел од идните автомобили DS. „Футуристичките“ елементи вклучуваат внатрешно осветлување, надворешно, двобојно тело и општ пристап кон површините и острите агли.