Škoda ги објави првите фотографии од Enyaq, својот компактен електричен SUV. Промените важат и за купе верзијата. Најочигледна промена е новата предна решетка. Моделот очигледно е малку помалиот модел Elroq, со посебни дневни светла и фарови и нова решетка.
Ентериерот претрпе само мали промени со нови материјали и бои. Технологијата е малку подобрена.
Škoda ќе го лансира новиот Enyaq со три опции за возење, кои се веќе познати и нема да се менуваат. Почетните SUV модели ќе доаѓаат со погонска група 60 што комбинира заден електричен мотор од 200 КС и пакет батерии од 58 kWh. Овој модел ќе забрзува до 100 km/h за 8,1 секунди, може да достигне 437 km со едно полнење и потребни се околу 24 минути за полнење од 10 до 80 проценти (брзина до 165 kW).
Над него е моделот 80, во форма на SUV и Coupe, кој ја зголемува големината на батеријата на 77 kWh и користи многу помоќен електричен мотор од 282 КС, кој го намалува времето на забрзување на 100 km до 6,7 секунди. Досегот исто така е зголемен на 585 km, а потребно е малку подолго полнење од 10 до 80 проценти од капацитетот на батеријата (28 минути).
Има и 80x варијанта што го дели истиот батериски пакет од 77 kWh, но додава втор електричен мотор поставен на предната оска. Тој е со погон на сите тркала. Моќта е сè уште ограничена на 282 КС, но во догледно време ќе биде понуден помоќен vRS со двоен мотор.
Имајќи предвид дека Enyaq се базира на MEB платформата на Volkswagen Group, клиентите може да бидат разочарани што новата генерација на батеријата од 79 kWh, која носи придобивки во подобрената ефикасност и поголема брзина на полнење, не е имплементирана. Сепак, постои голема можност ова да се користи во претстојните варијанти, како што е новиот vRS.
Škoda вгради повеќе опрема на сите модели на Enyaq, со електрична задна врата, предвидлива радарска контрола на патувањето, тризонска клима и четири USB-C приклучоци вклучени како стандард.
Стандардниот 13-инчен екран на допир и компактниот 5-инчен дисплеј на возачот не се зголемени, но софтверот е ажуриран, со додадени нови функции во менито (можност за исклучување на активниот систем за предупредување за брзина). Новата функција на грејачот ќе ги вклучи сите функции за греење со еден допир, за брзо одмрзнување на внатрешноста на ладно време. Има и технологија која му овозможува на Enyaq да вози автономно до 50 метри по позната рута, што најверојатно ќе биде корисно ако имате предизвикувачки влез во гаража.
Достапниот внатрешен простор е непроменет, а капацитетот за багаж останува на 585 литри за теренецот и 570 литри за купе. Преклопете ги седиштата и просторот се зголемува на 1740 литри и 1610 литри соодветно. Цените треба да останат на исто ниво како и нивните претходници.