📸Пристигна осмата генерација на Lexus ES

од Vladimir Zorba
170 прегледи

По два редизајнирања од претходната генерација, луксузната подружница на Toyota на саемот за автомобили во Шангај ја претстави осмата генерација на седанот ES, кој носи делумна и целосна електрификација.

Погледот на каросеријата со три волумени на новиот Lexus ES открива дека изгледот на сериското издание во голема мера се заснова на концептниот модел LF-ZL кој јавноста можеше да го види пред повеќе од една година, а многумина се согласуваат дека дизајнерите на Lexus направиле добра работа со отфрлање на преголемата решетка на ладилникот.

Должината на автомобилот, кој е за 5,5 сантиметри поширок од неговиот претходник, е зголемена за 16,5 сантиметри и сега изнесува 5,14 метри, а удобноста на патниците на задните седишта ја поддржува и подолгото меѓуоскино растојание кое сега изнесува 2,95 метри. Капакот на предниот браник, кој го крие штекерот, открива дека новиот хибриден ES сега ќе биде достапен и во верзија со електрична енергија.

Lexus ES

Lexus ES

Новите карактеристики во пространата кабина носат минималистички дизајн и најквалитетни материјали за тапацир. Покрај 12,3-инчната дигитална инструмент табла, има и централно лоциран 14-инчен мултимедијален дисплеј, кој опционално ќе биде „подобрен“ со исто толку голем дисплеј пред сопатникот.

Клиентите ќе можат да избираат од неколку основни бои за тапацирот на седишта со функција за масажа и основните елементи на кабината над која има голем електрично управуван стаклен покрив што се затемнува. Традиционалната рачка на менувачот е заменета со нов и значително помал менувач.

Lexus ES

Lexus ES

Хибридниот Lexus ES со управување преку двете оски ќе биде достапен во две верзии. Послабата верзија, која се крие зад ознаката 300h, ќе доаѓа со дволитарски мотор (197 КС), а помоќната (350 часа) ќе доаѓа со 2,5-литарски бензински мотор (247 КС), со кој како опција ќе биде достапен и погон на сите тркала.

Основната верзија која се напојува само со електрична енергија се нарекува ES 350e и, според стандардите CLTC, има опсег до 685 километри со едно полнење на батеријата. На врвот на опсегот е ES 500e со погон на сите тркала и два електромотори (343 КС) кои забрзуваат од 0 до 100 km/h за помалку од шест секунди и покриваат опсег до 610 километри.

Новиот ES се базира на најновата итерација на GA-K платформата на Toyota. Тежината на хибридната верзија (ES 300h) со погон на предните тркала е 1.785 килограми, а електричната верзија ES 500e со погон на сите тркала е 2.285 килограми. Првите примероци нема да пристигнат во продажните салони ширум светот пред средината на следната година.

Слични содржини