Дизајнерите на Škoda повторно црпеа инспирација од богатата историја на брендот за да создадат современа интерпретација на легендарно возило. Ентузијастот за моторспорт, Даниел Петр, сега претставува модерна визија за Škoda Sport.
Во чест на 130-годишнината од Škoda, Петр го избра Škoda Sport кој учествуваше на легендарната трка 24 часа Ле Ман во 1950 година.
„Откако со години дизајнирав автомобили за Škoda Motorsport, се одлучив за тркачки автомобил“, вели Даниел, додавајќи: „Овој автомобил е вистински фаворит на Škoda. Има многу карактеристики на кои би можел да се надоградам во неговата модерна верзија.“
„Најистакната од овие карактеристики е предната решетка на автомобилот. „Во тоа време, многу автомобили на Škoda имаа сличен изглед. Со своите хоризонтални линии, решетката едноставно молеше да биде реинтерпретирана во нашиот нов дизајнерски јазик Modern Solid“, објаснува Даниел. Затоа новата решетка е широка и има летвички, исто како и оригиналот. Горната летва е стилизирана верзија на денешната решетка Tech-Deck Face, замислена во дизајн од јаглеродни влакна.
Даниел, исто така, го презеде целиот страничен профил на оригиналот, вклучувајќи ги и смелите, мускулни браници што му дадоа на Škoda Sport нејзиниот непогрешлив карактер.
„Оригиналниот автомобил има многу едноставен дизајн, кој совршено се вклопува со нашата моментална филозофија Modern Solid. Убавината е во едноставноста и се обидов да ја зачувам колку што е можно повеќе“, коментира Даниел за концепт автомобилот.
Сепак, модерниот поглед на Даниел кон Škoda Sport вклучува карактеристики што оригиналот ги немал, како што се карбонски капаци на тркалата и изразени отвори за воздух.
„Го дизајнирав автомобилот да биде функционален. Бидејќи е тркачки автомобил, го замислив или со мотор со внатрешно согорување или со хибриден погонски склоп“, објаснува тој, што ги наметна истакнатите отвори за ладење.
Едно нешто што Даниел го задржа речиси идентично беше шемата на бои на автомобилот: бела каросерија, црвена долна лента што одговара на црвената внатрешност и вертикална сина лента.
„Решив да ја користам сината лента како функционален елемент на дизајнот. Му дадов 3D ефект – таа делува како отвор за ладење за моторниот простор и сопирачките“, објаснува тој.
Ветробранското стакло има мал засек во средината, што потсетува на двојните дефлектори на оригиналот. И секако, од страната на автомобилот е означен бројот 44 – истиот број што го носеше оригиналниот Škoda Sport на Ле Ман.
Пред Даниел да ги нацрта првите линии на неговата модерна Škoda Sport, тој се задлабочи во архивите на компанијата. „Морав многу добро да го проучам автомобилот. Пронајдов стари планови и фотографии. Во тие материјали има одредена атмосфера што едноставно ве привлекува и ве тера да се зафатите со работа“, вели тој.
Потоа дојдоа првите скици на хартија. „Морав да одлучам кои модерни елементи да ги вклучам и кои карактеристики да ги пренесам од оригиналот.“ Дури потоа се префрлил на дигитални скици.
Вкупно, Даниел работел на модерната Škoda Sport околу еден месец – еден час тука, два часа таму – секогаш кога времето дозволувало.
„Морав да го балансирам тоа со мојата работа на производствените модели, кои очигледно имаат приоритет. Но, секогаш се радував на работата на овој проект од соништата. Всушност беше релаксирачки“, додава тој.
Тој уверува дека модерниот концепт на Škoda Sport не содржи никакви дизајнерски знаци од претходно споменатите претстојни производствени автомобили.