📸Таен концепт на Bugatti откриен по повеќе од 20 години

Ран концепт на Bugatti Veyron, кој беше скриен од јавноста повеќе од 20 години, беше изложен во Германија

од Vladimir Zorba
13 прегледи

Bugatti Veyron означи пресвртница за автомобилската индустрија. Откако групацијата Volkswagen ги стекна правата за брендот, започна работата на она што ќе стане еден од најзначајните и најбрзите сериски супер автомобили во историјата. Сепак, по патот, Bugatti истражуваше неколку други опции кога стануваше збор за изгледот на автомобилот.

Во годините што доведоа до објавувањето на Veyron, Bugatti откри неколку интригантни концепт автомобили, вклучувајќи ги 18/3 Chiron и 18/4 Veyron. Додека некои од нив беа прикажани на јавноста, помалку познатиот претходник на Veyron беше чуван во тајност многу години. Дизајниран од Валтер де Силва, овој неверојатен концепт сега е изложен во германскиот музеј „Автоштат“, кој се наоѓа веднаш до фабриката на VW.

Иако „замислен“ во 1999 година, овој ран концепт на Veyron остана тајна речиси една деценија. Дури во 2009 година италијанското списание Quattroruote го откри негоото постоење со објавување серија фотографии. За разлика од другите концепти што го најавија Veyron, овој никогаш не се појави на автосалоните и остана во голема мера непознат надвор од компанијата.

Иако Bugatti одлучи да не го користи овој концепт како основа за Veyron, дизајнот на Силва сè уште има многу од ДНК-то на легендарниот бренд. Ова вклучува овална верзија на вообичаената решетка во облик на потковица, како и истата основна препознатлива C-линија што ја користат Veyron, Chiron и Tourbillon. Обоен во брилијантна нијанса на сина боја, овој концепт навистина го нагласува „буба“ дизајнот на Bugatti. Дали е добро што концептот изгледа како „буба“ е дискутабилно.

Во споредба со финалниот производствен Veyron, тркалезните фарови и задните светла на концептот изгледаат премногу едноставно. Елементите на задниот дел од концептот беа под влијание на Veyron, вклучувајќи го хаубата и големата централна издувна цевка.

Како и концептот 18/3 Chiron, кој исто така беше претставен во 1999 година, овој автомобил има 6,3-литарски W18 мотор составен од три блока со по шест цилиндри. Тоа беше амбициозен погонски склоп, дури и ако не се пренесе на серискиот автомобил, кој заврши со квад-турбо W16 мотор кој испорачуваше помеѓу 1.001 и 1.200 КС во зависност од верзијата.

Колку долго овој специјален концепт на Bugatti ќе биде изложен во Германија, сè уште не е познато, но оние кои се во можност дефинитивно треба да го видат во живо.