Новиот Gallardo restomod се вика Etna, а е дело на хрватски Tedson Motors.
Како што е наведено во веста, тој е 6 cm поширок од стандардниот модел и „седи“ пониско за поагресивен став. Предниот дел претрпе фејслифтинг, губејќи ги отворите за воздух од двете страни на браникот, а има и поголеми отвори пред задните лакови.
Линијата на покривот добива капак во боја на каросеријата за беспрекорно поврзување со задниот спојлер, додека знаците на задното светло изгледаат поинаку.
Моторот V10 е засилен за 80 КС во споредба со стандардниот Gallardo, па сега има 600 КС, додека црвената линија скока до 10.000 вртежи во минута.
Tedson нагласува дека ќе работи само на верзии со автоматски менувач за „да ги зачува автомобилите со рачен менувач за идните генерации“.
Покрај тоа, има титаниумски издувен систем, компоненти на суспензијата земени од Gallardo Super Trofeo и бројни елементи од јаглеродни влакна за да го направат автомобилот полесен за околу 200 kg.
Извршниот директор на Tedson, Горан Туркиќ, вели: „Првата генерација Gallardo се издвојуваше по атмосферскиот V10 мотор и рачниот менувач – ретка формула во денешното дигитално доба на суперавтомобили. Нашата цел со Etna беше јасна: да ја направиме полесна, посилна и поодговорна, а истовремено да ја подобриме нејзината аналогна душа“.
Покрај автомобилот од донаторот и најмалку 625.000 фунти, потенцијалниот клиент мора да има и трпение бидејќи на Tedson му треба една година да ја заврши конверзијата.