📹📸Еден од првите примероци на AMG G-класата е изложен во американски музеј

Станува збор за модел 300 GD од 1983 година, кој е дел од изложбата „Totally Awesome“ во музејот Петерсен во Лос Анџелес, која ги слави автомобилите и културата од 1980-тите и 1990-тите

од Vladimir Zorba
26 прегледи

Во големите европски и американски градови, Mercedes-AMG G63 не е особено редок примерок. Војничката привлечност и AMG брендирањето на овој теренец не се ништо ново, бидејќи AMG ја модифицира G-класата повеќе од 40 години, долго пред да падне под власта на Mercedes. Една од ретките оригинални креации на брендот моментално е изложена во американски музеј.

Станува збор за модел 300 GD од 1983 година, кој е дел од изложбата „Totally Awesome“ во музејот Петерсен во Лос Анџелес, која ги слави автомобилите и културата од 1980-тите и 1990-тите. Припаѓа на страствените ентузијасти на Mercedes од Patina Collective во Флорида, кои наидоа на G-класата пред четири години, еден од ограничениот број што обично го купуваат богати ентузијасти од Блискиот Исток.

Сепак, овој примерок не бил увезен од Дубаи во САД, туку бил нарачан од поранешниот тенисер и победник на Отвореното првенство на САД, Иван Лендл, чие име е на плочката со серискиот број на возилото. Тој за YouTube каналот на Patina Collective изјави дека Mercedes бил еден од неговите спонзори во 1980-тите и дека го забележал двовратниот SUV кабриолет за време на посетата на компанијата. Му се допаднал концептот, но не и изгледот на предниот дел, па прашал дали е можно да се добие примерок со „лице“ на друмски автомобил. Одговорот бил позитивен, по што 300 GD добил фарови и решетка од W116 S-класа, AMG браници и каросерија, BBS бандажи, сини Recaro седишта со кожни украси и прилагодена боја на каросеријата.

Лендл го возел автомобилот околу 10 години, а го носел со себе кога се преселил во Конектикат. Дури и стандардната G-класа била релативно ретка глетка во САД во тоа време, бидејќи Mercedes официјално не ги увезувал во тоа време.

За разлика од денешната AMG G-класа, овој е повеќе фокусиран на визуелно прикажување. Под хаубата се наоѓа 3,0-литарски 6-цилиндричен дизел мотор, кој тимот од Афалтербах не го допрел, па затоа останува фабрички 88 КС и 172 Nm вртежен момент. Забрзувањето од 0 до 100 км/ч трае околу 25 секунди.