Групацијата BYD објави тригодишно стратешко партнерство со фудбалскиот клуб Интер Милано. Со овој договор, BYD станува глобален автомобилски партнер на познатиот италијански клуб.
Партнерството поврзува два бренда со силно присуство на клучните пазари – Интер има над 533 милиони навивачи ширум светот, а е особено популарен во Кина и Јужна Америка, каде што BYD бележи силен раст.
Како дел од соработката, BYD ќе му обезбеди на Интер околу 70 возила, вклучувајќи го и моделот BYD SEALION 7 со специјално издание во боите на клубот. Најавени се и специјални програми за купување и изнајмување возила за навивачите на Интер низ целиот свет.
Ова партнерство е исто така дел од стратегијата на Групацијата BYD за воведување на својот премиум бренд DENZA на европскиот пазар.