Мора да го заборавиме Jaguar каков што го знаеме, вклучително и логото на дивата мачка што е на автомобилите од 1945 година. Станува збор за „Јагуар во скок“, или на оригинален англиски јазик „Leaper“, симбол дизајниран од основачот на брендот, Сер Вилијам Лајонс.
Пред 1945 година компанијата се викала „Swallow Sidecars“, скратено S.S, што по Втората светска војна повеќе не било прифатливо од разбирливи причини.
Новите автомобили на Jaguar, кои ќе ги гледаме од 2026 година, ќе бидат сосема различни по формата, перформансите и изгледот на марката. Ќе се трансформира во еден збор j a g u a r, напишан со нови, досега невидени букви. Или како што официјално велат: „Новата филозофија опфаќа смел дизајн, неочекувано и поинакво размислување и создава идентитет на бренд кој привлекува внимание со смела креативност“. Звучи интересно.
Како прво, Jaguar нема да нуди нови модели на автомобили отприлика уште една година. Во пресрет на „револуционерните“ нови автомобили (од 2026 година), Jaguar сега и официјално го претстави таканаречениот визуелен идентитет на марката.
Започнува со името, напишано со многу минималистички фонт. Новина е логото на брендот, каде Jaguar е заменет со игра на спротивставени букви J. Естетскиот ефект потсетува на амблемите на луксузните брендови, што е токму целта на Jaguar.
А дивата мачка? Ќе исчезне од хаубата и од амблемот на брендот, но всушност ќе остане во позадината на хоризонталната шарена шема. Забележете ја промената во насоката на скокот – повеќе не од десно кон лево, туку напред.
Каде ќе ја видиме? Според дизајнерот, ќе се користи како „експресивен код и знак на совршено парче“ како декорација или доработка. Останува да видиме дали тоа ќе значи технички елементи (на пр. хауба) или нов волан.
Мотото на основачот Вилијам Лајонс, „не копирајте ништо“, стана вистинска посветеност. Но, за да разбереме како сето ова ќе се однесува на автомобилот, ќе треба да почекаме до 2 декември, кога Jaguar ќе го претстави својот прв концепт на Miami Art Week.