Mercedes-AMG денес го претстави GT XX Concept, електричен супер седан со 1.360 коњски сили и максимална брзина од 360 км/ч, што воедно го најавува и серискиот електричен автомобил на AMG што ќе биде претставен следната година.
Автомобилот треба да им обезбеди сериозна конкуренција на модели како што се Lucid Air Sapphire и Porsche Taycan Turbo GT.
Се вели дека концептот има радикален дизајн, напреден нов технички распоред и кокпит инспириран од мотоспортот.
Концептот GT XX има нов електричен погонски склоп со три мотори од 1000 kW/1360 КС и батериски пакет од 114 kWh, способен за полнење до 850 kW. Моторите се создадени од британскиот производител Yasa, во сопственост на Mercedes, додека погонот е на сите четири тркала.
AMG сè уште не објавил опсег според WLTP, но вели дека GT XX може да врати околу 400 км опсег за пет минути.
Автомобилот служи како технолошки демонстратор за она што ќе стане долгоочекуваниот наследник на GT 4-Door Coupe и најмоќниот AMG досега.
Главниот технички директор на Mercedes, Маркус Шефер, изјави дека претстојниот производствен модел ќе има за цел забрзување од 0-100 км/ч за помалку од 2,5 секунди и потенцијална максимална брзина од 360 км/ч.
GT XX е првиот модел изграден на новата платформа за електрични автомобили на AMG од 800V.EA. Неговиот пакет батерии е интегриран во шасијата за да се зголеми торзионата цврстина и заштитата од судир. Каросеријата е направена од мешавина од алуминиум, челик и композит од јаглеродни влакна.
Аеродинамичката ефикасност се протега на 21-инчните тркала, кои имаат активни делови од лопатките – пет по тркало – кои се отвораат за да помогнат во ладењето на сопирачките и се затвораат при брзина за да се намали отпорот. Сето ова заедно создава коефициент на отпор од 0,19.
Шефер додаде дека GT XX дава приоритет на притисокот и ладењето пред целосното намалување на отпорот. За да се компензира, комплексен аеродинамичен пакет под подот е дизајниран да генерира „Вентури“ ефект, придонесувајќи за она што AMG го опишува како „исклучителна аеродинамична рамнотежа“.
Со димензии од 5.204 mm должина, 2.130 mm ширина и 1.317 mm висина, GT XX е 150 mm подолг, 61 mm поширок и 130 mm понизок од постоечкиот GT 4-Door Coupe лансиран во 2018 година. Се очекува овие димензии да бидат пренесени на серискиот автомобил, кој ќе се произведува во фабриката на Mercedes-Benz во Синделфинген во Германија.
Живиот портокалов спој на бои „Sunset Beam“ потсетува на претходните истражувачки прототипови и концепти на Mercedes, вклучувајќи го C111 од 1970-тите и поновиот One-Eleven.
GT XX, исто така, има системи за активна контрола на тркалата и управување со задните тркала што ќе ги усвои неговиот сериски брат. Во веста се наведува и дека автомобилот има распределба на тежината 50:50.
AMG тврди дека вложил голем труд за да ја задржи емоционалната привлечност што останува главна атракција на денешните V8 модели. На пример, надворешниот звучен систем со осум звучници – монтиран во куќиштата на фаровите – ги имитира звуците на забрзување.
„AMG е повеќе од само перформанси“, рече Шефер. „Станува збор за емоции – како звучи автомобилот. Веруваме дека електричниот AMG сè уште може да го испорача тоа искуство.“
Внатре, кабината комбинира елементи на луксузен седан со елементи на тркачки автомобил GT3. Два дигитални дисплеи (10,25 инчи и 14 инчи) доминираат на предниот дел, додека воланот е инспириран од AMG One.
На серискиот GT XX ќе му се придружи сроден SUV, чие лансирање е закажано за 2027 година.