McLaren го претстави својот прв хибриден суперспортски модел, P1, на салонот во Женева во 2013 година, а 11 години подоцна, наследникот, кој се крие зад ознаката W1, пристигна на сцената и со себе донесе хибриден погон со кој ограниченото издание со две седишта е помоќно од моделот P1 за 360 „коњи“.
Најмоќниот McLaren досега, кој (природно) ја претпочита патеката, но може да се користи и на јавни патишта, е придвижуван од ново развиен 4-литарски битурбо мотор (MPH-8) кој развива 929 коњски сили при речиси 9.200 вртежи во минута, со помош од електромоторот пристигнува со уште 347 коњски сили. Комбинираните 1.276 „коњи“ и 1.340 Nm вртежен момент се доволни за забрзување од 0 до 100 km/h за 2,8 секунди и електронски ограничени 350 km/h. 8-брзински автоматски менувач е одговорен за пренос на силата на задната оска, која е потпомогната од електронско блокирање на диференцијалот.
Од McLaren истакнуваат дека масата на хибридните компоненти е намалена за 40 килограми во однос на компонентите инсталирани во P1, а масата на моделот W1, кој е значително помоќен од неговиот претходник (кој тежи само четири килограми) е 1.399 килограми. За беспрекорна забава е одговорна адаптивната суспензија со три работни програми (Comfort, Sport и Race), како и адаптивните компоненти на каросеријата со кои може да се смени нивото на зафат. Благодарение на карбонско-керамичките сопирачки со голем капацитет, на W1 му требаат само 29 метри за да застане од 100 km/h.
За W1, кој McLaren ќе го направи во само 399 примероци, треба да се издвојат 1,95 милиони евра, а не е изненадување што сите примероци се веќе резервирани.