Premium брендот на концернот Stellantis работи самоуверено како да нуди достоен наследник на култниот DS 19.
Станува збор за DS N°8, електричен седан инспириран од концептот Aero Sport Lounge. Новитетот е претставен како најпрестижниот DS модел во гамата, но и еден од најсилните адути во битката за надмоќ на пазарот, на кој од памтивек доминира германското трио.
Zorno веќе го покажа во промотивното видео. Во него, првиот човек на компанијата, Оливие Франсоа, директно го спореди својот електричен автомобил со германските ривали, Audi Q4 Sportback e-tron и BMW i4. Франсоа споменува голем број на средства, а можеби најголемиот е неговиот досег.
Имено, гарантира 750 км во град, а 500 км на автопат. Дури и при полнење, пауза од помалку од половина час е доволна за автономија од 450 km.
Тајната на зголемениот опсег се крие и во аеродинамиката. Во DS пресметале дека со намалување на отпорот на воздухот добиле до 75 километри досег. Во исто време, N°8 не е мал автомобил, само DS9 е подолг: долг 4,82 m со ширина која достигнува 1,90 m и висина ограничена на 1,58 m, ќе биде вистински феномен на патот. Особено ноќе кога лета со осветлен преден дел – нов тренд во премиум сегментот.
Внатрешноста на возилото е подеднакво импресивна, натоварена со екрани. Дигитален кокпит од 10,25 инчи се наоѓа зад воланот со четири краци, споен со широк 16-инчен инфозабавен екран на допир во центарот на контролната табла и хед-ап дисплеј со проширена реалност.
Во исто време, дизајнерите на DS одат многу подалеку од воведувањето амбиентално осветлување. Автомобилот во кабината изгледа како концепт, а официјалниот белег го нагласува квалитетот на материјалите и изработката. Ќе го истакнеме дополнителното греење во просторот на вратата, како она на кабриолет од висока класа.
Без сомнение, акцентот е ставен на елеганцијата и удобноста за сите патници, со стил за кој некои други премиум брендови можат само да сонуваат.
Верзиите со погон на предните тркала се напојувани од еден електричен мотор со моќност од 230 КС и 245 КС (+30 КС во функција за засилување). Најмоќниот модел AWD има два електромотори кои обезбедуваат до 375 КС (засилување). Вториот овозможува спринт од 0-100 km/h за 5,4 секунди, а послабите опции за 7,7 секунди. Максималната брзина е ограничена на 190 km/h кај сите верзии.
Се нудат две батерии, со капацитет од 74 kWh и 97,2 kWh, кои нудат опсег до 572 km, односно 750 km. Во верзијата ADW, зборуваме за 686 km (426 милји). Батериите се компатибилни со брзо полнење до 200 kW, со полнење од 20-80% за 27 минути. Бидејќи DS очекува дека поголемиот дел од полнењето ќе се одвива дома, во цената на автомобилот е вклучен и домашен полнач, кој ќе биде инсталиран два дена пред испораката на автомобилот.
N°8 ќе биде лансиран во Европа од средината на 2025 година. Цените ќе бидат објавени поблиску до лансирањето на пазарот. Реално, очекуваме да стартуваме од околу 65.000 евра.