Се вели дека наследникот на Huracan ќе означи значајна еволуција во линијата на суперавтомобили на Lamborghini.
Неговото име е Temerario („бестрашен“), што е името што медиумите го открија претходно оваа година во документите за Европската канцеларија за интелектуална сопственост (EUIPO).
Шефот за продажба и маркетинг, Федерико Фоскини претходно најави дека замената за Huracan ќе биде премиерно претставена во август, а потоа беше прецизирано дека 16 август и настанот на неделата на автомобили во Монтереј во Америка.
Бидејќи не беше планирано механички поврзан Audi R8, според претходните информации, Lamborghini имаше слобода да го развие автомобилот како независен производ, без никакви компромиси.
Овој наследник на Huracan ќе го загуби атмосферскиот V10 мотор во корист на помалиот plug-in хибриден погон, базиран на новиот 4.0-литарски твин-турбо V8 мотор со 800 КС и 730 Nm вртежен момент.
Хибридниот дел од погонот се состои од три мотори и батерија.
Еден од електричните мотори е сместен помеѓу V8 моторот и осумстепениот менувач со двојна спојка и сам произведува дополнителни 110 kW/150 КС и 300 Nm вртежен момент.
Останатите два електромотори, сместени на предната оска, ги придвижуваат предните тркала и имаат по 82 КС.
Вкупната моќност на системот е 920 КС, па забрзувањето до 100 km/h трае 2,7 секунди, додека максималната брзина е 340 km/h.
Затоа, автомобилот има погон на четири тркала (од 20 и 21 инчи), но има и функција „Drift Mode“.
Батеријата има капацитет од 3,8 kWh и Lamborghini вели дека можете да го возите Temerario исклучиво со помош на предните електрични мотори, но не го наведува опсегот на возење на EV.
Фоскини тврди дека PHEV V8 е објективно подобар од SUS V8: „Самиот пакет е многу подобар од обичен SUS автомобил. Постојат карактеристики што не можете да ги добиете без електричен мотор [како активно векторирање на вртежниот момент]; ви дава можност уште повеќе да го искористите потенцијалот на моторот“.
Електрификацијата е неопходна затоа што дури и Lamborghini мора да ги исполнува сè построгите регулативи за емисиите.
Во внатрешноста има вертикален екран на допир од 8,4 инчи и дигитална табла со инструменти од 12,3 инчи, а пред патникот има екран на допир од 9,1 инчи.
Lamborghini исто така ќе го понуди пакетот Temerario a Temerario Alleggerita (со поголемо задно крило, уникатни третмани на браниците и бандажи од јаглеродни влакна), заслужен за намалување на тежината за 25 килограми во однос на стандардниот Temerario.
Тука е и опционалниот Carbon Pack, со карбонски влакна на задниот дифузор, капачиња на ретровизорите и странични доводи за воздух.
Temerario ќе започне да се продава кон крајот на оваа година или почетокот на 2025 година.