Производителите на автомобили прават се за да ја подобрат безбедноста на нивните возила бидејќи тоа е уште една основа за подобра продажба на автомобили. Затоа и не е чудно кога некои производители одат уште подалеку. Mercedes-Benz имплементирал тест за судар кој оди подалеку од конвенционалното снимање на деформации на возила и удари врз кукли кои симулираат патници.
Германскиот производител скенираше низ металниот лим и компонентите на возилото со помош на уред за рендген. Тестот е прв од ваков вид, според германскиот производител на автомобили, кој со помош на Институтот Ернст Мах (ЕМИ) во Фрајбург успеал да спроведе рендгенски краш тест.
Според „ХАК“, тестот за судар со рендген може да им помогне на производителите на автомобили подобро да разберат како ударите влијаат врз возилото и неговите патници. Тестот наводно му помага на Mercedes-Benz да дефинира како точно се случуваат деформациите на возилото и куклите. На тој начин, претходно невидливите деформации и нивните процеси стануваат транспарентни.
Бројните слики со висока резолуција овозможуваат прецизна анализа. Mercedes-Benz зеде седан од C-класа и направи страничен судир со приближно 60 km/h со кукла на возачкото седиште, што е повеќе или помалку стандардна конфигурација. Линеарното забрзување, сепак, беше суспендирано над автомобилот и функционираше како камера за рендген. Користената кукла беше женска верзија.
Како што истакнува Mercedes-Benz, овој најнов тест би можел да биде првиот светски судир со рендген со вистински автомобил.