Porsche штотуку ја претстави врвната верзија на целосно електричниот Taycan, наречена Turbo GT. Оваа конкретна верзија беше на Нирбургринг и претходно и резултатот е толку добар што Porsche го откри уште пред официјалното претставување на моделот.
Тест-возачот Ларс Керн постигна импресивно време од 7:07,55 минути со него, што е подобрување за 26 секунди во однос на претходниот најдобар круг на болидот.
„Дваесет и шест секунди е половина вечност во мотоспортот. „Времето на кругот на Ларс од 7:07,55 минути е сензационално, ставајќи го Taycan во иста лига со електричните хиперавтомобили“, рече Кевин Гиек, шеф на моделската линија.
Тоа е далеку подобро од најдоброто време на неговиот најголем конкурент, Tesla’s Model S Plaid. Најдоброто време на тој американски електричен седан е 7:25,23 минути.
Со дури 815 kW/1108 КС, овој автомобил има и стандардна суспензија на Porsche Active Ride, нови аеро елементи (како што е задниот спојлер), тркала од 21 инчи и клешти на сопирачките во Victory Gold.
Со активирана контрола на лансирање, моќноста е 760 kW/1033 КС, додека споменатите 815 kW/1108 КС се достапни за време од две секунди. Треба да се спомене и максималниот вртежен момент од 1340 Nm.
Taycan Turbo GT до 100 km/h достигнува за 2,3 секунди, додека верзијата со пакетот Weissach тоа го прави за 2,2 секунди и може да достигне максимални 305 km/h.
Разликата во забрзувањето до 200 km/h е уште поголема: 6,6 односно 6,4 секунди за Taycan Turbo GT без/со пакетот Weissach, што е до 1,3 секунди побрзо од Taycan Turbo S.
Taycan Turbo GT со пакетот Weissach стана и најбрзиот електричен сериски автомобил на Weathertech Raceway Laguna Seca во Калифорнија, со време од 1:27,87 мин.