Како новите мрежи од петтата генерација ќе влијаат на вредноста на автомобилите и другите возила е тема на студијата на истражувачката компанија Strategy Analytics.
Аналитичарите не се фокусираат на цените на мало на автомобили, туку на придобивките што потрошувачите, трговците на мало и производителите ќе ги искористат од 5G технологијата.
„5G поврзувањето ќе им овозможи на производителите на автомобили да ја задржат или да ја зголемат вредноста на возилата по продажбата, што ќе ја промени пресметката на преостанатата вредност на возилата“, рече Роџер Ланкот, директор за поврзана мобилност во Strategy Analytics.
Ова, пак, ќе влијае на економијата на лизинг и на пазарната вредност и на новите и на користените возила, рече аналитичарот.
5G поврзувањето ќе го стимулира создавањето на напредни системи за помош на возачот, кои ќе ја намалат веројатноста за судири и воопшто ќе ја олеснат транзицијата кон автопилот, е уште еден заклучок од студијата.
Прогнозата покажува дека со текот на времето, автомобилите поврзани со 5G ќе заземаат сè поголем удел во продажбата на возила. Штом сите автомобили ќе бидат опремени со 5G, производителите ќе заштедат 40 милијарди долари годишни трошоци за гаранција; потрошувачите ќе заштедат 32 милијарди долари годишно за закуп / заеми; а дилерите ќе ги зголемат приходите од продажба за 24 милијарди долари.
Овие заштеди се над и надвор од јавните придобивки што се очекуваат со намалување на судирите и емисиите, кои исто така изнесуваат милијарди долари годишно ширум светот.