По обвинувањата за поддршка на ширењето десничарски содржини, компанијата Фејсбук објави дека меѓу најгледаните објави на оваа мрежа има прашања „дали се става шеќер во шпагети“.
Првиот досега објавен извештај за содржината на вестите на корисниците во САД е фокусиран на бројот на оние што ја гледаат објавата, повеќе отколку на другите метрики.
Барањето зборови што им ветуваат на корисниците дека ќе ја „откријат реалноста“ во текот на трите месеци од 2021 година, беше најпопуларниот пост на оваа социјална мрежа.
Подеднакво несериозни прашања-објави кои сочинуваат огромен текстуален дел го ставаат на листата на 20 најгледани.
Објавата со прашањето „Ве молиме решете ја оваа дебата, дали шеќерот се става во шпагети“? Беше на четвртото место на топ листата, со 58,6 милиони прегледи и дури 3,8 милиони тврдења во коментарите.
„Јас сум стар, но изгледам младолико. Оставете фотографија, 30 и повеќе “, втората е на списокот и одговориле близу пет милиони луѓе.
Како и да е, страницата на Фејсбук „Типична мајка“ (The typical mom) беше, така да се каже, на врвот со две објави меѓу најдобрите 20: „Откријте ги годините пишувајќи концерт што сте го посетиле“ и „Што се случува во вашата глава кога ќе соберете 28 и 47?“.
Во извештајот на Фејсбук се наведува дека „некои од првите 20 објави може да претставуваат содржина со понизок квалитет“.
Промена на правилата
Целта на извештајот е да се препознае она што е најгледано на оваа социјална мрежа, како и највисокиот степен на вклучување на корисниците преку допаѓања, коментари и споделување содржина.
Извештајот треба да послужи како контра-аргумент за податоците собрани преку „Crowdtangle“, алатка на Фејсбук за мерење реакции и активности, каде се наведува дека политичката содржина, која „врти“ накај десно, е доминантна на оваа социјална мрежа.
За ова тврдење нашироко се тврдеше минатата година.
Фејсбук остро се спротивстави на ова тврдење, објавувајќи дека само пет проценти од содржините што корисниците ги гледаат се поврзани со политика.
Во ноември, компанијата објави дека обрнува внимание на „достигнување“ (reach) на линкови и објави до јавноста, а не на реакции, што драматично ја смени листата на она што е „најпопуларно“.
Новиот извештај, на сличен начин, се фокусира на најгледаната содржина, повеќе од која било друга форма на мерење, а презентираната листа вклучуваше безопасни објави.
Извештајот ја анализира содржината објавена помеѓу април и јуни, и само во Соединетите држави.
Исто така, платените реклами и промовираните објави не беа земени предвид, објавено е од Фејсбук.
„Толку многу содржини се објавуваат на оваа социјална мрежа што првите 20 објави заедно сочинуваат„ помалку од една десетина од еден отсто од сите прегледи на содржини во Америка “, тврдат од компанијата.
Американски фудбал и CBD
Забележано е дека две објави се значително различни од другите на топ 20 листата – една е објавата на Џо Бајден 100 дена откако стана претседател, во која тој напиша дека „Америка се врати на вистинскиот пат“ – на шестото место.
Друга е видео од 5 -Minute Crafts со совети како да направите мал базен – на десетто место.
Иако се чини дека најгледаните објави се прашања што предизвикуваат повеќе реакции на корисници, не се во извештајот укажува дека тоа е така.
Фејсбук долго тврдеше, на пример, дека степенот на содржина на Интернет им носи значење на медиумските организации, и покрај понекогаш студените односи меѓу технолошкиот гигант и издавачите во последниве години.
Додека Јутјуб, Амазон и УНИЦЕФ се трите најгледани страници преку линкови на Фејсбук, петте главни медиумски организации – ABC News, Daily Mail, NBC News, CNN и CBS News – исто така се меѓу првите 20 домени.
Најгледаните линкови се поразновидни.
Единствената најгледана врска е за нејасната страница на американскиот фудбалски тим Green Bay Packers.
Следна на списокот со врски е компанија која продава CBD, екстракт од канабис, додека една компанија за христијанска облека и локална радио станица од Вирџинија се исто така меѓу првите 20 страници.