Податоците го вклучуваат она што им припаѓа на поранешните и потенцијалните клиенти кои можеби не биле свесни дека компанијата ги задржала нивните информации.
Т-Мобиле потврди дека криминалците украле лични податоци на повеќе од 40 милиони сегашни и поранешни клиенти, иако наведува дека не се украдени никакви финансиски информации.
Иако Т-Мобиле предупреди дека „нема индикации“ дека во украдените податици има финансиски информации, вклучително и податоци за кредитна или дебитна картичка, тој потврди дека личните податоци се изгубени.
Првичната анализа на компанијата покажува дека приближно 7,8 милиони тековни клиенти се погодени од нарушувањето, како и 40 милиони поранешни и потенцијални клиенти „кои претходно аплицирале за кредит со Т-Мобиле“.
Сеуште не е јасно дали клиентите погодени од повредата се само жители на САД.
Хакери претходно украле лични информации на 15 милиони корисници на Т-Мобиле и потенцијални клиенти во САД во 2015 година.
Компанијата не објасни како се украдени информациите за клиентите во овој случај, иако го опиша хакирањето како „високо софистициран сајбер напад“.
И покрај ова, компанијата додаде дека „ја лоцираше и веднаш ја затвори пристапната точка за која веруваме дека била искористена за илегално да се влезе во нашите сервери“.