Coca-Cola денеска објави дека добила целосна контрола над производителот на спортски пијалоци Bodyarmor за 5,6 милијарди долари, што ја прави оваа најголема аквизиција на Coca-Cola досега.
Гигантот купи 15 отсто од акциите во Bodyarmor во 2018 година и со тоа стана негов втор најголем акционер, а сега најави дека ќе го преземе и остатокот од акциите.
Во тоа време, кошаркарската легенда Коби Брајант беше третиот најголем акционер на Bodyarmor од инвестицијата во 2013 година, само две години по нејзиното основање.
Договорот за преостанатите 85 проценти од Bodyarmor не е сосема неочекуван. Coca-Cola за прв пат во февруари соопшти дека има намера да купи контролен пакет акции во Bodyarmor подоцна оваа година во пријавата пред преземањето до Федералната трговска комисија.
Поседувањето на Bodyarmore и помага на Coca-Cola да стекне поголем удел на пазарот во категоријата спортски пијалоци, иако Gatorade на PepsiCov е далеку лидер со приближно 70 проценти удел на пазарот.
Рекламиран како поздрав спортски пијалок, Bodyarmor ја надмина Powerade на Coca-Cola и стана втор по големина играч во категоријата.
Според Coca-Cola, продажбата на овој бренд спортски пијалоци годинава се очекува да биде поголема од 1,4 милијарди долари, што е зголемување за околу 50 отсто.
Договорот со Bodyarmore е најголемата аквизиција на Coca-Cola, надминувајќи го купувањето на Costa Coffee во 2018 година за 5,1 милијарди долари.
Акциите на Coca-Cola се зголемија за 2 отсто оваа година, што и дава пазарна вредност од 242 милијарди долари.
Акциите, сепак, паднаа за помалку од 1 отсто во утринското тргување.