Луис Хамилтон бил ограбен бидејќи на Формула 1 и била потребна драма, а грабежот го извршиле директорот на трката Мајкл Маси, судиите и управата на натпреварувањето. Накратко тоа се пишувањата на дел од англиските медиуми кои ја анализираат последната трка и исходот од сезоната во Формула 1.
„Ф1 му го даде на светот она што светот го бараше, а во меѓувреме беше игнориран концептот на правичност, спортска правда и рамноправни услови за игра. Правилникот беше отфрлен и титулата беше одлучена врз основа на ветената драма и спектакл, наведува Дејли мејл во текстот под наслов „Срамно реално на Формула 1“.
Текстот користи зборови и фрази како „незадоволство“, „гадење“, „наместен финиш што го удира во лицето на искреноста“, алудирајќи на излезот на безбедносното возило на патеката на крајот од трката. „Оркестрирана акција, влечени конци, акција и драма од режисерското столче“, продолжува написот и потсетува дека возачите и тимовите сигурно не се пријавиле за она што го добиле по сезоната, а тоа е „шоуто на Труман“ и нагласува дека Ред Бул сигурно не би биле среќни ако тоа им се случеше на нив.
Тогаш се истакнува улогата на Мајкл Маси, кој, како што се тврди, сакал директен дуел во последниот круг кој би го одредил шампионот, а не поворка болиди зад безбедносното возило. Беше создаден пократок профил со спомнување на контроверзии.
„Нема сомнеж дека ова добро ќе се емитува на Netflix во блиска иднина. Дали ќе го паметиме како прва титула „Drive to Survive“, доделена според она што лидерите на Формула 1 веруваат дека публиката го бара?“, прашуваат од изданието.
„Дејли Телеграф“ тврди дека Хамилтон бил „ограбен“, а „Сан“ дека Мајкл Маси се предомислил на крајот на трката и режирал драма во која глумат автомобили кои заостанале зад дуото во трката за титулата.
Да потсетиме, последната, 22-ра трка сезонава имаше посебен предзнак бидејќи во пресрет на неа водеа Хамилтон и Верстапен со по 369,5 поени. Хамилтон во последните 20 круга влезе со 17 секунди предност, но и со истрошени гуми, додека Верстапен имаше нови. И кога се чинеше дека одлуката на Мерцедес да оди еднаш помалку во бокс ќе биде победничка, ситуацијата се промени со излезот на безбедносното возило.
По несреќата Николас Латифи мораше да излезе на патеката. Хамилтон беше лидер во тоа време, Верстапен втор. Кога безбедносното возило излета од патеката, на Верстапен му требаа само неколку свиоци за да го престигне Хамилтон со нови гуми и да ја освои својата прва титула, или да му ја одземе осмата на Хамилтон со која ќе го престигнеше Михаел Шумахер.