Најголемата банка во светот по вкупен приход на Волстрит – JPMorgan Chase, беше казнета со рекордни 200 милиони долари затоа што им дозволи на своите вработени да користат чат на WhatsApp за да комуницираат со клиентите.
Ова го објавија западните медиуми, повикувајќи се на соопштение од банката.
По истрагите на американската Комисија за хартии од вредност (SEC) и Комисијата за тргување со фјучерси, JPMorgan официјално призна дека, барем од 2015 година, нејзините вработени ги користат нивните лични мобилни уреди за испраќање СМС, пораки во WhatsApp и е-пошта за да комуницираат со клиенти за чувствителни деловни прашања.
Ова е прекршување на американскиот федерален закон, кој бара од сите финансиски институции да водат евиденција за комуникациите со клиентите за да можат регулаторите да проверуваат дали компаниите ги прекршуваат законите против измами или антимонополски закони.
Сепак, JPMorgan откри дека дури и менаџерите и вишите службеници за спроведување на законот користеле лични уреди за да разговараат за низа деловни прашања, вклучувајќи стратегии за инвестирање, состаноци со клиенти и надзор на пазарот.
Банката сега ќе треба да и плати на SEC казна од 125 милиони долари. Во исто време, Комисијата за тргување со фјучерси на стоки ја казни JPMorgan со уште 75 милиони долари.
Одделот за хартии од вредност на банката ги призна прекршувањата и се согласи да плати, но без да коментира за ова прашање.
Телефонските повици и пораките од официјалните уреди и платформи на компанијата обично се снимаат и складираат од финансиски компании. Сепак, бидејќи поголемиот дел од Волстрит почна да работи од далечина среде пандемијата, многумина почнаа да работат на нивните лични телефони. Претежно преку шифрирани апликации за пораки како WhatsApp, Signal и Telegram.
И други банки и финансиски организации на Волстрит моментално се под истрага.