Депортирањето на Новак Ѓоковиќ од Австралија може сериозно да се одрази на бројните спонзорства на најдобриот светски тенисер.
Ѓоковиќ долго време го брендира Лакост, а тоа е неговиот најисплатлив маркетиншки договор, кој неодамна беше обновен.
По се што се случи во Мелбурн, компанијата најави дека ќе разговара со српскиот тенисер.
„Што е можно поскоро, ќе го контактираме Новак за да ги разгледаме настаните што го придружуваа неговото присуство во Австралија“, соопштила компанијата „Лакост“, а пренесува Бен Ротенберг.
Лакост му носи на Ѓоковиќ сериозна сума на годишно ниво, а во 2021 година од спонзори инкасирал близу 30 милиони долари, според информациите на Форбс.
One lingering question regarding the Novak Djokovic vaccination saga in Australia: how will his sponsors react?
In a statement, his apparel sponsor Lacoste says "ASAP we will be in touch with Novak Djokovic to review the events that have accompanied his presence in Australia." pic.twitter.com/WQOumoM9nB
— Ben Rothenberg (@BenRothenberg) January 17, 2022
Во август 2021 година, тој го обнови договорот со Лакост, компанија која застана до него во 2017 година, кога имаше голем пад во кариерата. Се беше надоместено по операцијата на лактот, Ѓоковиќ влезе во најдобриот период во кариерата и ја освои 20. Грен слем титула, па беше потпишан нов договор до 2025 година.
Според светските медиуми, Ѓоковиќ дотогаш би инкасирал уште 40 милиони евра, но останува прашањето како ќе биде поставен Лакост по депортацијата и судењето во Австралија.