Ford се дели на две дивизии – електрична и класична (ВИДЕО)

од Vladimir Zorba
238 прегледи

Од американски Ford објавија стратешки план наречен Ford +, кој ќе ја забрза нивната трансформација, ќе помогне да се започне масовно производство на електрични возила, ќе го зајакне постоечкиот бизнис и на крајот ќе донесе додадена вредност. Поради овие причини, оваа компанија ќе биде поделена на две посебни дивизии, со сосема поинаков фокус, а овој потег е најавен како една од најголемите трансформации во автомобилската индустрија.

Ford Blue ќе продолжи да ги развива и произведува постоечките модели на автомобили со фосилни горива, со акцент на намалување на трошоците, поедноставување на производството и зголемување на квалитетот. Овој оддел ќе биде задолжен и за хардверско инженерство и производствени капацитети на целата компанија.

Наспроти ова ќе биде Ford Model Division, чија задача ќе биде да ги забрза иновациите и испораките на нови електрични возила во форма на масовно производство. Одделот „Electrical“ ќе ги преземе и сите технологии за развој на софтвер и поврзување за сите возила на Ford.

Ford Blue и Ford Model e ќе работат како посебни деловни субјекти, но заедно ќе споделуваат технологии и искуства за подобрување на деловната ефикасност. Заедно со одделот Ford Pro задолжен за комерцијални возила, формиран минатата година, сите три дела од бизнисот на Ford во иднина ќе имаат свои организациски структури и ќе известуваат одделно за финансиските резултати, почнувајќи од 2023 година.

Една од целите на големата трансформација е да се донесе флексибилност во сегментот на електрични возила како што се гледа во стартапите, со претходно стекната експертиза во масовното производство – да се помогне во справувањето со растечката конкуренција.
Бизнис планот вели дека Ford Model Division ќе произведува повеќе од 2 милиони електрични автомобили годишно до 2026 година, т.е. дека дури една третина од вкупното производство на Ford во светот, за само четири години, ќе падне на електрични модели.
Компанијата одлучи да инвестира дури 50 милијарди долари во оваа иницијатива за електрификација до 2026 година.

Слични содржини