По четири години истражување, Pagani наводно одлучи да не произведува електричен автомобил и наместо тоа се фокусира на V12 мотор.
„Во 2018 година, формиравме тим за работа на целосно електрични автомобили. Примарната одговорност на тимот беше да утврди како да ги хомологира електричните автомобили ширум светот, особено во САД, но четири години не најдовме интерес за пазарот на електрични суперавтомобили“, рече поранешниот основач и директор на компанијата – Хорасио Пагани.
Првиот проблем е тежината. Истражувањето на Pagani покажа дека ќе треба да користи батерија од 600 килограми за да произведе остварлив електричен хиперавтомобил, што е повеќе од половина од тежината на комплетната Huayra R која тежи 1.070 килограми.
„Имам Tesla и ги разбирам електричните автомобили, но не е неопходно да се има толку високи перформанси во нив. Предизвикот е да се направи електричен автомобил што ќе се чувствува добро како „нормален“ автомобил со мотор со внатрешно согорување. Pagani ќе нема да прави нешто што има само добри перформанси, туку сака да понуди нешто што ќе му даде емоции на возачот“, вели Пагани.
Сонот на Пагани е да произведе електричен суперавтомобил кој тежи само 1.300 килограми, но тој верува дека тоа е невозможно со сегашната технологија. Ова е причината зошто компанијата продолжува да се држи до V12 мотори, а Pagani верува дека влијанието врз животната средина на толку мал број суперавтомобили е занемарливо.
Европската унија се согласува до одреден степен, а регулаторите им дадоа дозвола на мал број производители на автомобили, како што се Pagani, Ferrari и McLaren, да продолжат со производство на возила со мотор со внатрешно согорување до 2035 година. Тоа значи шест години подолго за да се префрлат на струја во споредба со „големите“ производители.
Сепак, Pagani на крајот ќе мора да се пресели во електричната иднина, а тоа би требало да биде возможно. Компанијата инвестира околу 20 отсто од приходите во истражување и развој.
Хорасио Пагани контактирал со Inside EV за да го оспори оригиналното известување на списанието Autocar. Пагани рече дека производителот на автомобили ќе продолжи да инвестира во електрични технологии и продолжи да напредува со ЕВ проектот.
Тој исто така истакна дека компанијата работи на развој на батерии и електрични мотори, а Pagani троши повеќе време на тоа бидејќи сака да го направи тоа добро.
„Компанијата никогаш не размислувала да го запре проектот“, додаде Хорасио.