Како дел од Големата награда на Белгија оваа недела, Audi може официјално да го потврди влезот во Формула 1 за сезоната 2026 година. Прогнозата се појави на германската верзија на motorsport.com. Според се уште непотврдени информации, шефовите на Audi успешно ги завршиле преговорите за купување на Заубер, при што зделката е за 75% од компанијата, која мора да се реализира во три фази – во секоја фаза 25% се префрлаат на новиот сопственик. Останатите 25% ќе останат кај сегашниот сопственик Фин Раусинг.
Сопственикот на Заубер неодамна ја отфрли понудата на Мајкл Андрети за купување на Формула 1 тимот, при што се верува дека американската понуда била за 350 милиони евра. Раусинг побара уште 250 милиони на врвот, со што завршија преговорите со Андрети. Се верува дека Audi му понудил на Раусинг повеќе пари за помал удел, 75% за кои станува збор.
Исто така, сега има повеќе информации за плановите на Audi да работи со Заубер, кој сега ја води Ф1 програмата на Alfa Romeo. Шасијата ќе биде составена и развиена во базата на тимот во Хиневил, каде што исто така се наоѓа еден од најнапредните ветерни тунели во светот. Моторите за Формула 1 ќе се прават во базата на Audi во Нојбург.
За својот влез во Формула 1, Audi формираше посебна подружница на чело со Адам Бејкер, кој ѝ се придружи на компанијата минатата година за да се справи со специјалните проекти на брендот, откако претходно работеше за BMW и FIA.
Се очекува Porsche да купи половина од Заубер и да добие примарна улога на снабдувач на мотори, но советникот на тимот д-р Хелмут Марко неодамна објави дека сè уште ништо не е договорено, и покрај протекувањето на проектот.
ФИА и Формула 1 ги прифатија новите правила за погонските агрегати кои ќе стапат на сила за сезоната 2026 година, како што побараа претставниците на двете марки на VW групацијата.