Dacia размислува да ја прошири својата основна линија со нова моделска линија базирана на модуларната архитектура на матичната компанија Renault.
Флексибилноста на CMF-B платформата на Renault – на која Dacia планира да ги заснова сите идни производи за цели на рационализација – го отвора патот на брендот да таргетира нови клиенти во новите сегменти и да ја забрза својата траекторија за брз раст на клучните светски пазари.
На саемот за автомобили во Париз, британскиот Autocar го праша главниот дизајнер на брендот, Дејвид Дуранд, дали Jogger ќе биде следен од повеќе нови модели. Тој одговори: „Продолжуваме да истражуваме различни полиња. Размислуваме за други модели кои би можеле да ја надополнат сегашната гама. Сè уште е проект; уште не е одлучено. „Може да се случат многу работи, но нема да останеме со она што го имаме денес без да истражиме други области кои би имале многу смисла со Дачија.
Дуран не потврди во кои сегменти Dacia претендира да влезе.
Нема очигледна празнина во палетата на Dacia, но проширувањето на двете страни на малиот Spring и идниот голем Bigster изгледа малку веројатно, така што прилагодувањата на постоечките и идните модели изгледаат поизводливи.
Renault ја лансираше Arkana во 2021 година како кросовер во стилот на купе. Неизвесно е дали Dacia би сакала да им даде сличен третман на Duster или Bigster; тоа може да биде во конфликт со етиката на функцијата на производот на брендот над формата. Друг потенцијал е караванската верзија на Sander во стилот на претходната генерација на Logan MCV.
Дуран рече дека проширувањето на опсегот е можно поради намалените трошоци што ги обезбедуваат веќе развиените платформи на Renault.
„Го имаме нашиот голем брат Renault да ни помогне, што ни помага многу“, рече тој. „Всушност, не би можеле да постоиме без Renault. Потребна ни е експертиза на групата, сета технологија што можеме да ја избереме за да ги прифатиме регулативите и емисиите. Има многу смисла да се биде во оваа група“.