Купувањето автомобил е само половина од битката кога станува збор за поседување возило. Се разбира, им треба редовно одржување и таму може да се случат неверојатно скапи поправки. Цените на одржување често растат заедно со цената на автомобилот, а Bugatti Chiron од 3 милиони евра очекувано е скап за одржување, пишува „Autoklub“.
Новото видео на The Hamilton Collection покажува колку би чинело да се поседува Chiron во текот на десет години, и тој не е евтин, но исто така не е толку скап како што може да очекувате.
Откако ќе го купите, Bugatti нуди четири години бесплатни услуги за одржување на Chiron. Годишниот сервис на Chiron е 10.700 евра, а вклучува промена на маслото и филтерот за масло, менување на батеријата на клучот, менување на филтерот во кабината и течноста за сопирачките.
Голема услуга се прави по четири години, а сопственикот би морал да го направи тоа барем еднаш во првите 10 години. Чини околу 31.000 евра и вклучува промена на маслото на предната и задната оска, менувач на масло и филтер во менувачот, филтер за свеж воздух во моторот, замена на погонскиот ремен, свеќички, промена на хидраулични масло и филтер и нова течност за ладење.
Bugatti исто така препорачува менување на гумите на секои пет години, што е дополнителни 8.000 евра. Шест години одржување, по првите четири години, вкупно 86.000 евра. Комплет гуми ја зголемува таа бројка на околу 93.000 евра. Сепак, ова не ги вклучува трошоците за артикли кои не се опфатени со гаранција или услуга. Замена на клуч за Bugatti чини 12.703 евра, а сопирачките и дисковите 44.000 евра.
Видеото исто така нагласува колку би чинело замена на погонската единица, бидејќи ова е нешто што сопственикот можеби ќе треба да го направи по првите 10 години од сопственоста. Замената на 8,0-литарското срце W16 на Chiron чини повеќе од 800.000 евра, што е околу 234.000 евра повеќе од моторот на Veyron.
Тоа се големи бројки, но Chiron е скапо дело на инженерството и уметноста.