Renault најави враќање на „петката“ на почетокот на 2021 година, со истоимениот концепт на целосно електрично возило. Серискиот модел ќе дебитира на почетокот на следната година, а во меѓувреме Renault прави подготовки за неговото производство.
Новиот Renault 5 Electric ќе се базира на CMF-B EV платформата и според претходните најави, ќе позајми до 70 проценти од деловите од Clio и Captur базирани на CMF-B платформата.
Користењето на постоечкиот хардвер ќе и помогне на француската компанија да ги намали трошоците за производство за 30 отсто во споредба со моделот Zoe, кој нема да ја види следната генерација. Една голема разлика помеѓу двата мали ЕВ ќе биде бројот на модули за батерии, бидејќи новиот R5 ќе има само четири големи модули распоредени во еден слој. Ова ќе им овозможи на инженерите да отстранат 15 килограми тежина.
Тие, исто така, ветуваат поголема густина на енергија од пакетот на Zoe и зголемена вкочанетост на шасијата со подобро интегрирање на батеријата во платформата околу неа. Се споменува и намалувањето на нивото на бучава и вибрации. Покрај тоа, Renault обезбеди и задна суспензија со повеќе врски за новата „петка“.
Батеријата ќе биде поставена под подот за да го спушти центарот на гравитација, што ќе го направи автомобилот поагилен.
Renault засега официјално не ја наведува моќноста, само споменува дека новиот R5 ќе користи електромотор со технологија добиена од Megane E-Tech Electric. Ќе има нова внатрешна архитектура која не само што ќе ја намали големината на моторот туку и неговата тежина.
Сепак, француските медиуми неофицијално наведуваат дека новиот R5 ќе има меѓу 125 и 150 КС, ќе нуди две батерии со капацитет од 42 и 52 kWh, додека автономијата ќе биде до 400 km.
Исто така, беше најавено дека основната верзија ќе чини околу 25.000 евра.