Меѓу брендовите кои произведуваат автомобили во големи серии, вообичаено е да се споделуваат платформи, мотори, технологија, па дури и дизајн. Тоа е паметен начин да заштедите трошоци и да ги зголемите профитните маржи. Дополнително, овозможува намалување на цената на возилото бидејќи нуди поевтини алтернативи кои овозможуваат привлекување повеќе потенцијални клиенти.
Она што е поретко, но не и невозможно, е кога брендовите од луксузниот сегмент и високите перформанси ја споделуваат платформата, технологијата или деталите за каросеријата од масовно произведените модели.
А, таму VW Group е шампион, според „Јутарњи“. Покрај тоа што веќе сме навикнати Audi да ја позајмува платформата, како и V8 и V10 мотори на Lamborghini (Audi R8/Gallardo и Huracan), тој им позајмува и некои детали во кабината на италијанските спортисти.
Слично на тоа, моделите на Porsche ги преземаа погоните од полиците на VW (V6 турбодизел во Cayenne) или V8 на Audi (Cayenne, Panamera).
Што се однесува до деталите за каросеријата, познато е дека некои супер спортисти низ историјата земале делови од масовно произведени автомобили за да заштедат пари, а има десетици примери – како што се фаровите на Nissan 300 ZX на Lamborghini Diablo од последната генерација, задните светла на Mazda 323F на луксузниот турер на Aston Martin DB7 или, исто така, задните светла од стариот Rover 200 на суперспортски Jaguar XJ220. Повеќето примери се спортски автомобили од 1980-тите и 1990-тите.
Понов пример на евтини делови за автомобили што се користат во скапи спортски модели е поставувањето на надворешни рачки на вратите на Lamborghini Urus од необичен „донатор“.
Имено, италијанскиот супер-SUV кој чини најмалку 250.000 евра, покрај погонската единица од Audi, ги „позајми“ и надворешните рачки на вратите директно од третата генерација на Skoda Fabia, која на пазарот беше лансирана во 2014 година.
Па така, малку Škoda живее во овој брутален Lambo теренец.