Има се повеќе и повеќе предности за поврзување на системот за позиционирање помеѓу мотоцикл и автомобил. Тоа го покажа демонстрацијата на Ducati на Демо настанот организиран во Lausitzring организиран од CMC (Connected Motorcycle Consortium).
CMC е меѓународна асоцијација основана во 2016 година која ги обединува водечките производители на мотоцикли со цел да ги интегрираат возилата на две тркала во новите системи за поврзување на учесниците во сообраќајот. Една од целите на развојот на комуникациската технологија V2V (Vehicle to Vehicle) е безбедноста во сообраќајот, која особено ги засега возачите на мотоцикли.
Со цел да ги покаже предностите од примената на V2V технологијата, Ducati се здружи со Lamborghini и во пракса покажа ситуации во кои го прави сообраќајот значително побезбеден. Изборот падна на трите најопасни сценарија, и тоа претекнување со слаба видливост за мотоциклистот, налетување на раскрсница со слаба видливост и истовремено вртење лево на раскрсницата кога видливоста на мотоциклот е слаба.
Во сите три случаи дефинирани од авторите како IMA (Intersection Movement Assist), LTA (Left Turn Assist) i DNPW (Do Not Pass Warning), возачите добиваат информации за опасноста од ситуацијата и потребата да се напушти одреден маневар. Учесниците во сообраќајот поврзани со ова предупредување избегнуваат влегување во опасни ситуации, што го прави возењето многу побезбедно.