Според фирмата за истражување на пазарот „Датафорс“, за прв пат, теренците/кросоверите сочинуваат повеќе од 50 отсто од сите продадени автомобили во Европа (во првата половина на 2023 година).
Купувачите сè уште ги фаворизираат теренците од сите облици и големини, на сметка на некогаш традиционалните каросериски стилови. Еден од нив е секако седанот, но Lexus смета дека тој сè уште е актуелен на некои пазари, и покрај опсесијата на купувачите со теренци/кросовери.
Во изјава за австралискиот магазин Drive, шефот на Lexus, Такаши Ватанабе, призна дека побарувачката за седани се намалува. Сепак, тој смета дека сè уште има луѓе кои сакаат да си ги дозволат, што го оправдува понатамошниот развој на конфигурацијата на каросеријата со три волумени: „Продолжуваме да гледаме пазар за седани, па продолжуваме да ги нагласуваме“.
Седаните остануваат особено популарни во Кина, каде што ES сочинува половина од вкупните испораки на Lexus. Сепак, шефот на компанијата посочува дека преференциите во втората најнаселена земја во светот брзо се менуваат, па она што е популарно денес би можело да пропадне за неколку години. Имајќи го тоа на ум, шефот на одделот за луксуз на Toyota вели дека глобалното планирање на производи може да биде надополнето со модели фокусирани на Кина, па дури и модели специјално развиени за тој пазар.
Кога Lexus претстави голем број концепти кон крајот на 2021 година, електрифицираниот седан беше еден од нив, веројатно како претходник на моделот сличен на IS. Имаше и автомобил со големина на Toyota Camry со мотор со внатрешно согорување, заедно со неколку комби, па дури и кабриолет со четири седишта. Значи, очигледно е дека во идните понуди на јапонската марка нема да доминираат теренци/кросовери, под претпоставка дека овие концепти некогаш ќе стигнат до сериско производство.
Lexus, исто така, рече дека целосно електричен пикап не е целосно исклучен, бидејќи може да генерира доволно побарувачка. Предводникот на гамата на јапонскиот премиум производител би бил духовен наследник на LFA и би доаѓал во форма на електричен суперавтомобил со „мануелен“ менувач, електронско управување и сопирање и погон на сите тркала.