MG и BYD ја предводат офанзивата на кинеските производители, која тешко ќе ги запре дури и најавените нови даноци.
Кинеските новитети изгледаат одлично, а технолошки не заостануваат многу зад европската конкуренција. Напротив, тие често нудат повеќе од нивните реномирани ривали. И ако на тоа се додаде барем 20 отсто пониска цена, јасно е дека на традиционалните производители не им оди најдобро, пишува „Index“.
Ако ги погледнеме официјалните резултати, бројките јасно укажуваат на присуство на кинески производители. На пример, кинескиот BYD, како еден од најголемите производители на електрифицирани возила, во август минатата година продаде само 186 автомобили. Една година подоцна, месечната продажба порасна на дури 2.685 единици, а неговиот модел Atto 3 се продаваше подобро од BMW Серија 5 или Mercedes E-Class.
Резултатите од продажбата по бренд и модел можете да ги видите ТУКА.
MG од понудата на SAIC влезе многу високо на листата на најпродавани со моментална продажба. Продажбата скокна од минатогодишните 5.338 примероци во август на 14.411 примероци, а само оваа година во Европа продаде 132.785 примероци. На пример, MG4 стигна до 40-те најпродавани модели во Европа, а MG ги надмина Volvo, Suzuki и Mini.
Огромен раст бележи и Smart со 3.715 продадени автомобили во август, додека Geely може да се задоволи со Lotus, но и од Polestar и донекаде Lynk моделите.
Праведно е да се каже дека не растат само кинеските брендови. Tesla забележа плус и со некои автомобили донесени од Кина, како и со Jeep, Cupra, Renault, па дури и со луксузниот Lexus.