Aston Martin ги објави плановите да го вклучи својот хиперавтомобил Valkyrie со V12 погон во Светскиот шампионат на издржливост на FIA и шампионатот за спортски автомобили IMSA.
Aston Martin ќе изгради Valkyrie што ги исполнува прописите на LMH, со што автомобилот ќе биде подобен и за класата Hypercar на Светскиот шампионат на издржливост и за класата GTP на шампионатот SportsCar.
Планот е да почне да се натпреварува со по еден автомобил во секоја серија во 2025 година. Aston Martin ќе се натпреварува со својот сегашен партнер за трки за издржливост, Heart of Racing.
Ова значи дека Valkyrie ќе учествува на престижни настани како што се 24 часа Дејтона и 24 часа Ле Ман. Астон Мартин претходно победи на Ле Ман. Тоа беше во 1959 година, со Рој Салвадори и Керол Шелби во Aston Martin DBR1.
Aston Martin веќе има завршено голем дел од развојната работа за Valkyrie LMH, бидејќи Valkyrie AMR Pro лансирана во 2021 година првично беше наменет да биде LMH тркачки автомобил. Аеродинамиката и перформансите сега се усовршуваат за да го доведат автомобилот на исто ниво со ривалските автомобили LMH, како и со флотата од автомобили LMDh кои исто така се квалификуваат за класите Hypercar и GTP.
Valkyrie LMH ќе биде многу поинаков ѕвер од патниот автомобил. Ќе има уникатна шасија која е и подолга и поширока од шасијата на патниот автомобил. Ќе го задржи 6,5-литарскиот V12 мотор од патниот автомобил, но ќе има модификации за ограничување на моќноста и обезбедување на моторот да издржи 24-часовна трка.
Aston Martin исто така потврди дека развива нови тркачки автомобили GT3 и GT4 врз основа на редизајнираниот спортски автомобил Vantage.