Кога производителите на автомобили се тркаа да инвестираат повеќе во развојот на електрични автомобили, Toyota остана на страна. Некои сметаат дека воздржаноста на Toyota да се посвети исклучиво на електричните автомобили е архаична, најавувајќи тешки денови за бизнисот на јапонскиот гигант. Но, најновите активности сепак ја ставаат Toyota меѓу победниците, особено на големиот американски пазар.
Денес, Toyota има само еден електричен автомобил – коректниот bZ4X и продолжува силно да ја промовира својата хибридна технологија.
По големиот раст во последните неколку години, продажбата на електрични возила влезе во фаза на опасна стагнација. Опасно за оние кои вложиле претерано. Многу американски клиенти не сакаат електрични возила, а нивната цена и високите каматни стапки на заемите не помагаат, според „ХАК“.
Говорејќи како шеф на Јапонската асоцијација на производители на автомобили, Вол Стрит Журнал известува дека претседателот на Toyota, Акио Тојода, нагласил дека производителите на автомобили требало да продолжат да инвестираат во хибриди, наместо да се вклучат во електричната транзиција. Тој рече дека автомобилската индустрија сфаќа дека електричните возила не се единствениот начин за намалување на емисиите.
– Има многу начини за искачување на планината со што се постигнува јаглеродна неутралност – изјави Тојода.
Toyota има пристап на чекање и гледање со електричните возила и инвестираше во хибридни модели како што се новиот Prius, Corolla Cross Hybrid и хибридни погонски единици за големите теренци како Sequoia или Tundra пикапот. Сега другите производители на автомобили го прифаќаат ставот на Toyota: се повлекуваат од инвестициите во електрични возила и инвестираат во повеќе хибриди.
General Motors минатата недела објави дека го одложува отворањето на фабрика за електрични пикапи во Мичиген. „Волстрит журнал“, исто така, објави дека Ford Motor воведува намалувања на смените во фабриката каде што го прави својот електричен пик-ап F-150 Lightning, бидејќи побарувачката слабее. Ford, наводно, размислува и за стратешка инвестиција во развојот на електрични автомобили и нова фабрика за електрични возила, чија вредност е 12 милијарди долари.
Во меѓувреме, Toyota не може да ја следи побарувачката за хибриди…