Додека во 2022 година беше забележан пораст од 2,8 отсто по речиси двегодишен пад за време на пандемијата на коронавирус, во 2023 година потрошувачката на пиво повторно падна за 4,5 отсто на вкупно 8,4 милијарди литри.
„Ова го продолжува трендот на намалување на потрошувачката на пиво во Германија, кој започна пред пандемијата на коронавирус“, објави во четвртокот Федералниот завод за статистика.
Безалкохолното пиво и пивото увезено од земји надвор од Европската унија не се вклучени во статистиката.
Претставници на околу 1.500 пиварници во Германија ја изразија својата загриженост поради продолжувањето на трендот на намалување на потрошувачката на пиво.
„2023 година беше мрачна година за германските пиварници. Падот на потрошувачката во угостителските објекти се чувствува и во количината на продадено пиво“, вели Холгер Ајкеле, директор на Здружението на германски пивари.
Таа изрази мал оптимизам во однос на поттикот што може да го добие консумацијата на пиво поради одржувањето на Европското фудбалско првенство во Германија.
Во исто време, Ајкеле ги обвини малопродажните синџири дека принудиле многу пиварници на банкрот со „деструктивна борба за пониски цени“.
Поради инфлацијата, истакна тој, пиварите се принудени да ги зголемат цените на своите производи.