Десетици илјади луѓе во Германија се пожалија на задоцнети или изгубени писма и пакети минатата година, објави во средата Федералната агенција за мрежа.
Бројот на поднесени жалби изнесува 41.589, објави агенцијата во Бон. Во 2022 година имало 43.125 претставки.
Сепак, во споредба со 2021 година, кога имаше само околу 15.000, нивото на поплаки е сè уште многу високо.
Поплаките се однесуваат на целата индустрија за поштенски и пратки, иако 90% од поплаките се насочени против лидерот на пазарот Дојче пост.
Надзорниот орган веќе ја објави привремената бројка за 2023 година во средината на декември и сега ја објави конечната годишна бројка.
Во Германија секоја година се испраќаат неколку милијарди писма и пакети, така што процентот на поплаки е прилично низок. Сепак, некои граѓани, исто така, веројатно имале негативни искуства со испораката на писма и пакети, но не отишле толку далеку да се пожалат до властите во Бон.