Следната генерација plug-in хибрид на BYD ќе биде апсолутна револуција во однос на автономијата

од Vladimir Zorba
336 прегледи

Кинескиот гигант работи на нова технологија која овозможува домет од 2.000 километри.

Иако BYD моментално продава само 100 проценти електрични модели во Европа, нивната глобална продажба е подеднакво успешна во сегментот PHEV. За напад на Стариот континент потребно е да се воведат plug-in хибриди за да се постигне драстично поголема продажба.

Автомобилскиот гигант, од кој Европа најмногу се плаши кога се во прашање кинеските производители, продава најмногу електрифицирани возила во светот. Со оглед на тоа дека се подеднакво стручни и за електрични и за хибридни автомобили, BYD наскоро ќе ја претстави петтата генерација на својот plug-in хибриден систем и во исто време нова специфична платформа за електрифицирани возила, исто така петта генерација. Она што азискиот гигант го најавува со новата технологија веќе предизвикува загриженост кај ривалите во Европа.

Сегашните plug-in хибридни возила на BYD имаат опсег од околу 1.200 километри според кинеските стандарди (CLTC). Сепак, следната генерација има за цел да биде навистина револуционерна, бидејќи хибридите на BYD ќе можат да поминат близу 2.000 километри со едно полнење, исто така според протоколот за мерење CLTC. Станува збор за комбиниран опсег, земајќи ги предвид моторот со внатрешно согорување и електромоторот со многу поголема батерија од класичните модели PHEV.

Саемот за автомобили во Пекинг во април ќе биде настанот на кој BYD ќе ги открие деталите за оваа напредна технологија, која ќе го замени сегашниот „двоен режим“ или името DM што се користи за идентификување на plug-in хибридните верзии кои моментално се на пазарот.

Постојниот хибриден систем датира од 2008 година, иако со текот на годините беше подложен на редовни ажурирања, вклучувајќи ја и електричната платформа 3.0 која беше лансирана во 2021 година. Иако новата генерација на plug-in хибриди ќе се базира на ePlatform 4.0, таа исто така ќе служи како основа за идните целосно електрични автомобили на брендот.

BYD Song Plus (Seal U во Европа), на пример, користи 1,5-литарски турбо бензински мотор со четири цилиндри на Аткинсон, кој, во комбинација со електричен мотор и CVT менувач, нуди 214 КС. Неговиот резервоар за бензин од 60 литри и батеријата LFP од 18,32 kWh овозможуваат автономија од 1.150 km според кинескиот стандард, додека е до 25 проценти помалку според европскиот мерен циклус.

Идната генерација на возила PHEV што BYD револуционерно ги најавува ќе добие технички иновации на моторот со внатрешно согорување, како и на електричниот мотор и батеријата. Тие подобрувања можеби нема да го овозможат амбициозниот досег од 2.000 километри, но може да заврши како сериозна километража за да се скрши последниот дизел адут во Европа.

Секако, треба да почекаме да видиме како изгледаат работите во услови на WLTP циклусот, но евидентно е дека Кинезите ќе наметнат нов стандард на пазарот. Бројките дадени од Кинезите по циклус на CLTC се генерално повисоки од вредностите на WLTP. Сепак, некои експерти веруваат дека мерниот циклус на Кина не е неточен или нереален, туку само ги одразува специфичните карактеристики на кинеските патишта и возачи.

Слични содржини