Кога купуваат автомобил, повеќето купувачи ги земаат предвид важните детали како што се сигурноста, безбедноста, дизајнот или моќноста на моторот. Но, има и купувачи кои размислуваат за вредноста што ќе ја има автомобилот по неколку години во случај на продажба и колку пари ќе добијат за половен автомобил за да вратат дел од инвестицијата.
Не е тајна дека новите автомобили паѓаат во вредност откако ќе излезат од застапништвото, а според студијата iSeeCars, очигледно е дека се работи за огромна сума.
На врвот на неславната листа во Америка е Mercedes EQS, кој по само една година губи неверојатни 48,7 отсто од просечната цена! Станува збор за сума, односно загуба од 65.143 долари.
Тоа не е единственото електрично возило на листата на автомобили кои најбрзо губат вредност, пишува „Јутарњи“.
Пет од десет возила во студијата се електрични возила, вклучувајќи го и Nissan Leaf на второто место. Просечниот јапонски е-автомобил губи само 15.786 долари, но со значително пониска почетна цена, зборуваме за пад од 45 проценти.
Jaguar е уникатен по тоа што неговиот модел F-Pace се напојува со мотор со внатрешно согорување кој губи најмногу вредност.
Alfa Romeo Giulia забележа пад од 33,4 отсто, а потоа следи Kia EV6 со 33,3 отсто, пишува Motor1.
Од друга страна, автомобилот кој најмалку губи вредност е Kia Rio, кој во просек губи само 21 долар по една година користење. Тоа е пад од само 0,1 отсто, што значи дека лесно користениот Rio сè уште добива речиси целосна нова цена.
Добрата вест за Mercedes е G-Class, која е зад Kia Rio на листата на модели со најмал пад на вредноста од 2,3 отсто.
Модел/Разлика во цената на нов и стар една година (процент):
Mercedes-Benz EQS -47,8%
Nissan Leaf -45,7%
Jaguar F-Pace -35,4%
Alfa Romeo Giulia -33,4%
Kia EV6 -33,3%
Hyundai Ioniq 5 – 32,9%
Volkswagen ID.4 -32,9%
Alfa Romeo Stelvio -32,3%
Nissan Murano -32,0%
Mercedes-Benz S-Class -31,5%