НАД 80% од клиентите засегнати: Обрнете внимание на ова доколку имате банкарска сметка во Германија

од Vladimir Zorba
191 прегледи

Банките во Германија ги зголемуваат провизиите за тековните сметки. Клиентите на речиси сите банки се погодени од поскапувањето.

Според германските медиуми, 82 отсто од сите клиенти на банките треба да платат провизија за чување на главната тековна сметка.

Речиси на секој втор (49 проценти) од вкупно 1.025 испитаници банката им ги зголемувала провизиите во последните две години.

Заработка на тековни сметки

За околу една четвртина (23 отсто), последното поскапување се случило во последните 12 месеци, а за 26 отсто од испитаниците, последното поскапување било пред година или две. Ова го покажува репрезентативното истражување на споредбениот портал Verivox.

„Како резултат на промената на каматните стапки, тековната сметка стана двоен извор на приходи за многу банки и штедилници“, вели финансискиот експерт и директор на Verivox.

„Од една страна, салдата на сметките сега повторно им носи атрактивни каматни вишоци на финансиските институции, а пречекорувањата се наплатуваат со повисоки камати на пречекорувањата. Од друга страна, многу кредитни институции продолжуваат да ги зголемуваат провизиите и со тоа да генерираат дополнителни приходи“, објасни експертот.

Најнеповолни услови имаат клиентите на Шпаркасе банка

Износот на надоместоците што потрошувачите мора да ги платат за сметка варира во голема мера во зависност од банката во која клиентот има сметка. Додека речиси половина од анкетираните имаат или бесплатна сметка (18 проценти) или сметка со ниска цена со годишни надоместоци помали од 50 евра (29 проценти), секој трет клиент на Шпаркасе нема сметка со ниска цена (23 проценти ) или дури и бесплатна (7 проценти) главна сметка.

Корисниците на Volks-i Raiffeisenbank, PSD-Banken и Sparda-Banken имаат корист од евтини или бесплатни сметки. Третина од анкетираните (33 отсто) плаќаат помалку од 50 евра годишно, а уште 9 отсто имаат бесплатна сметка.

„Особено во ретко населените области, сеопфатната мрежа на филијали предизвикува високи трошоци, кои Шпаркасебанк и Фолксбанк ги пренесуваат на своите клиенти преку повисоки провизии на сметките“, објаснува експертот. „Секој кој живее во рурални области и ги цени банкарските совети во филијала често нема алтернатива за регионалните кредитни институции и затоа толерира повисоки трошоци за сметките“.

Промена на сметки во друга банка не доаѓа предвид за речиси една петтина (18 проценти) од сите клиенти на кооперативни финансиски институции и за секој шести клиент на Шпаркасебанк (16 проценти).

Најдобро е да се споредат сите трошоци

Корисниците на директните банки најчесто имаат бесплатна или евтина тековна сметка (по 41 отсто). За 28 отсто од испитаниците кои треба да плаќаат годишен надоместок за својата сметка, цената е помала од 50 евра.

Експертот препорачува ценовно чувствителните клиенти да обрнат внимание не само на ниските надоместоци за управување со сметките: „Во зависност од моделот на банката и сметката, се наплаќаат EC или дебитни кредитни картички, а понекогаш и повлекување готовина од банкомати, како и поединечни заеми и директни задолжувања. одделно и затоа создаваат дополнителни трошоци“.

Споредбата на пазарот покажува дека трошоците на сметките често варираат во голема мера, дури и за споредливи услуги. „Ако трошите повеќе од 50 евра годишно на вашата сметка, треба да проверите дали на друго место има поевтина сметка со споредлив опсег на услуги и, доколку е потребно, да ја смените банката“, советува експертот.

Слични содржини