„Нетфликс“ соопшти дека оваа година го имал својот најдобар прв квартал од 2020 година, бидејќи привлекол повеќе корисници отколку што било кој очекувал, благодарение на големиот број оригинални програми и укинувањето на споделувањето лозинки.
Компанијата додаде 9,33 милиони повеќе корисници во првиот квартал од 2024 година, според податоците објавени во четвртокот, што е речиси двојно повеќе од проценетите 4,84 милиони од аналитичари, пишува Bloomberg.
„Нетфликс“ привлече нови клиенти од целиот свет, покажувајќи особена сила во САД и Канада. Овие нови претплатници и помогнаа на компанијата да ги надмине прогнозите за продажба и заработка.
И покрај растот, акциите на „Нетфликс“ паднаа за 4,6 отсто на 582,70 долари. Компанијата очекува раст на приходите од 16 отсто.
„Нетфликс“, исто така, соопшти дека ќе престане да известува за квартални бројки на корисници почнувајќи од 2025 година. Раководството на компанијата додаде дека ќе се рекламира во иднина кога ќе се случат „големи пресвртници за претплатниците“.