Нова Toyota MR2 како мал, достапен спортски автомобил?

од Vladimir Zorba
252 прегледи

Според јапонските медиуми, Toyota подготвува мал спортски автомобил со поволна цена за да се натпреварува со Mazda MX-5. Лансирањето на пазарот се очекува во следните две години и треба да има мотор со внатрешно согорување.

Тој почетен спортски модел би требало да еволуира од концептот S-FR (на сликата). Според јапонскиот магазин Best Car, помалиот автомобил 2+2 конечно доби зелено светло, речиси една деценија откако беше прикажан како концепт.

Toyota одби да го коментира извештајот, но постојат силни индикации дека на Toyota купе-бебето навистина се работи. Претседателот на компанијата (и поранешен извршен директор) Акио Тојода зборуваше за неговата амбиција да го оживее духот на она што тој го нарекува „Трите браќа“ на Тојота – MR2, Celica и Supra. Со оглед на тоа што Supra беше обновена во 2019 година, а GR86 зафаќа сличен пазарен простор како Celica, се чини дека е подготвена сцената за долгоочекуваното оживување на MR2.

Toyota веќе ги потврди плановите за лансирање на нов електричен спортски автомобил со две седишта врз основа на минатогодишниот концепт FT-Se.

Сепак, тој концепт е многу поекстремен по својот стил и концепција и треба да влезе во производство до крајот на деценијата. Од друга страна, се вели дека сериската верзија на S-FR е многу поблиску до реалноста, со фокус на динамичната агилност, квалитет кој го карактеризира оригиналниот MR2 и продолжува да ја дефинира Mazda MX-5.

S-FR (преден мотор, погон на задни тркала) првично беше откриен на саемот за автомобили во Токио во 2015 година. .

Со должина од само 3990 mm, широк 1695 mm и висок 1320 mm, тој е доволно помал од GR86 за теоретски да биде остварлив како „бебешки“ спортски автомобил и да служи како влезна точка во спортската гама на Toyota. Тој, исто така, тежеше само 1050 кг, што би ја направило секоја сериска верзија меѓу најлесните достапни спортски автомобили.

Шефот на GR, Масахито Ватанабе неодамна изјави за Autocar дека Toyota сè уште верува дека „моторот со внатрешно согорување има потенцијал“ во арената за спортски автомобили, додавајќи: „Не сакаме да се откажеме. Се уште не е готово“.

Како поддршка на гласините за заживување на S-FR, Daihatsu (сопственост на Toyota) неодамна го откри концептот Vision Copen како поголема и подобрена верзија на својот мал родстер, кој се префрли од погон на предните тркала на погон на задните тркала и зголемен капацитет на моторот од 660 на 1.300 кубни метри. Димензиите на Vision Copen се исклучително блиски до Toyota S-FR, а се навестува дека сериските верзии на овие два автомобили би биле технички поврзани и на иста платформа.

Слични содржини