Ferrari го отстранува навигацискиот систем од своите автомобили

од Vladimir Zorba
231 прегледи

Од појавувањето на системот Apple Car Play и системот Android Auto, кои овозможуваат проекција на многу апликации на екранот на инфозабавниот систем, сè помалку возачи ја користат вградената фабричка навигација. Наместо тоа, тие претпочитаат да се потпираат на побрзи, посигурни и попрецизни системи за бесплатна навигација во мобилните телефони, како што се Google Maps, Apple Maps или популарниот Waze.

Современите смартфони и нивната лесна интеграција во инфозабавниот систем на автомобилот ги застарија класичните системи за навигација на производителите на автомобили, а првиот производител кој реши да направи потег поради тоа е Ferrari. Нивниот шеф за маркетинг, Емануел Карандо, рече дека пресликувањето на телефонот е „наједноставната опција“ и дека Ferrari во иднина ќе ги повлече сопствените навигациски системи од автомобилот поради тоа.

Оперативните системи за паметни телефони и мапите пронајдени на Google Maps, Apple Maps и Waze често се ажурираат, а релативно „статичните“ системи за навигација во автомобилот брзо стануваат застарени, дури и кај оние автомобили чии системи се ажурираат безжично, преку Интернет. Исто така, фабричките системи за навигација во повеќето автомобили се далеку од интуитивни и многу е полесно да се внесе дестинација во мапите на Google отколку да се бара во системот за навигација на автомобилот.

Android Auto и Apple CarPlay постојат само една деценија, но нивната леснотија на користење и беспрекорната интеграција ги прават најпосакуваниот оперативен систем во автомобилот, првенствено од навика. Големи се шансите да скролате, пишувате и гледате на екранот на вашиот телефон многу повеќе од кој било друг екран, па кога ќе влезете во автомобилот, ќе го сакате истиот интерфејс. Android Auto и Apple CarPlay го овозможуваат ова.

Ова е причината зошто производителите на автомобили сега редовно ја вградуваат можноста за поврзување со системите Apple Car Play и Android Auto преку жица и безжично во нивните инфозабавни системи. „Ја изгубивме таа битка пред 10 години“, рече извршниот директор на Ford, Џим Фарли, коментирајќи за телефоните кои „преземаат“ се повеќе и повеќе функции за инфозабава.

Android Auto и Apple CarPlay не се резервирани само за нови автомобили, бидејќи некои постари модели почнуваат да добиваат фабрички модификации за да бидат компатибилни со овие системи.

Слични содржини